اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

یک فوریت حذف مالیات از مسکن مهر در دستور کار مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک فوریت حذف مالیات از مسکن مهر هم اکنون در دستور کار مجلس است که امیدواریم بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات تعاونی‌ها و متقاضیان مسکن مهر را برطرف کنیم.

یک فوریت حذف مالیات از مسکن مهر در دستور کار مجلس

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در تولید مسکن مهر و کیفیت آن گله‌مندی بسیار زیادی داریم، به طوری که معتقدیم مهندسان ناظر در ساخت و ساز مسکن مهر ضعیف عمل کرده‌اند که در این حوزه باید نظام مهندسی جوابگو باشد.

وی مدعی شد: خانه‌های احداث شده را که بررسی کردیم، متوجه شدیم برخی از واحدهای احداثی در حد آلونک‌های حلبی‌آباد بوده و از استحکام خاصی برخوردار نیست.

این نماینده مجلس به گله‌مندی‌های مختلف از مسکن مهر و عدم پاسخگویی مسئولان به ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و یادآور شد: اینکه کیفیت در ساخت و ساز مسکن مهر رعایت نشده در وهله اول سئوالی است که باید از نظام مهندسی بپرسیم که چگونه به آنها تاییدیه داده است که گاه واحدهایی احداث شده که قبل از افتتاح نشست کرده و از کیفیت خاک و مصالح به کار رفته در تعجب و حیرت هستیم.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: معلوم نیست آزمایشگاه خاک چرا بر این ساخت و ساز‌ها نظارت نداشته، به طوری که در پیله‌سحران اردبیل نه تنها از زیر‌ساخت‌های مسکن مهر خبری نیست، بلکه تعدادی از واحدهای هنوز افتتاح نشده نشست داشته و باعث نگرانی صاحبان آنها شده است.

وی گفت: البته تحقیق و تفحص در خصوص مسکن مهر نیز در دستور کار مجلس است و به احتمال قوی این تحقیق و تفحص انجام خواهد شد.

امیدواریم استخدام 500 هزار نفری کار تبلیغاتی دولت نباشد

این نماینده مجلس در خصوص استخدام‌های جدید نیز گفت:‌ ما امیدواریم که موضوع استخدام 500 هزار نفر دولت خدمتگزار کار تبلیغاتی نباشد، چرا که اگر دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به این موضوع رنگ و بوی تبلیغاتی ببخشد، قطعاً نارضایتی‌ها و بی‌اقبالی مردم را زمینه‌ساز خواهد شد.

افضلی‌فرد افزود: انتظار می‌رود این استخدام‌ها طبق ضوابط و مقررات عادلانه و با برگزاری آزمون انجام شود تا نرخ بیکاری به شدت کاهش یابد.

وی تصریح کرد: البته رئیس جمهور توضیحاتی را نیز در این زمینه ارائه کرده و گفته است که این استخدام‌ها به عنوان جایگزین نیروهای بازنشسته صورت می‌گیرد و قطعاً هیچ قصد و غرض تبلیغاتی نیز در آن نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد‌: انتظار می‌رود هم رئیس جمهور و هم دولتمردان صادقانه با مردم برخورد کنند و در این فرصت 196 روزه نکوشند با اقداماتی نابه‌جا نارضایتی مردم را زمینه‌ساز شوند.

افضلی‌فرد گفت: اگر قرار باشد در این استخدام‌ها در یک تبانی خویشاوندان و منتصبان مدیران و مسئولان اجرایی وارد دستگاه‌های دولتی شوند، قطعاً جلوی آن را می‌گیریم و بنده در مسئولیت قبلی خود نیز بارها با این موضوع مواجه بودم و با برخی از مدیران و مسئولان حتی مشاجره‌های لفظی نیز در این زمینه داشتیم که به جای برگزاری آزمون عادلانه بین بیکاران سعی می‌کردند از سهمیه ویژه استفاده کنند.

وی در پایان ابراز داشت: اعضای مجمع نمایندگان استان قرار است بیانیه‌ای را در این زمینه و اجرای طرح مهر‌آفرین با عدالت در سطح استان صادر کنند تا بدون اینکه حق و حقوقی از دیگران ضایع شود، استخدام‌های جدید قانونی و طبق روال معمول باشد.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول