اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نفت:

افتتاح مسکن مهر سمنان افتخاری برای دولت است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نفت در تقدیر از دست‏اندرکاران ساخت پروژه‏های مسکن مهر استان سمنان، این طرح را افتخاری برای دولت دانست.

افتتاح مسکن مهر سمنان افتخاری برای دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، محمد امیرخانی مشاور وزیر نفت و مدیر پروژه مسکن کارکنان این وزارت‏خانه، از علیرضا جراحی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تقدیر به عمل آورد.

این پیام تقدیر با توجه به افتتاح پروژه مسکن مهر استان سمنان با حضور ریاست جمهوری صادر شده و در آن مراتب تقدیر وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از علیرضا جراحی، مدیرعامل شرکت گاز استان و تمام تلاشگران عرصه گازرسانی به پروژه‏های مسکن مهر استان و بهره‏مندی ساکنان این پروژه‏ها از نعمت گاز طبیعی صادر شده است.

مجموع زمین‌های اختصاص یافته به اجرای طرح مسکن مهر در استان سمنان، 450 هکتار است.

در مرحله نخست 3هزار و 772 واحد مسکونی مهر در استان سمنان افتتاح شده است و در مرحله دوم بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در استان سمنان که با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا انجام شد،‌ 15 هزار و 657 واحد مسکونی مهر در این استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان نیز میزان پیشرفت فیزیکی تقریبی اجرای مسکن مهر در استان سمنان را 85 درصد اعلام کرد و گفت: مجموع تسهیلات پرداختی در پروژه‌های مسکن مهر این استان تاکنون بیش از 6هزار و 585 میلیارد و 108 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/2249/و/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول