اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز اعلام کرد

اعطای 138 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی/ پیشرفت 83 درصدی مسکن مهر

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز از اعطای بیش از 138 میلیارد ریال به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: سقز در این بخش رتبه دوم را کسب کرده است.

اعطای 138 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی/ پیشرفت 83 درصدی مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: نظارت بر نحوه عملکرد هر مجموعه و ارگانی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و کسانی که مسئولیت امر نظارت را بر عهده دارند، باید با دقت و حساسیت ویژه کار خود را انجام دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به ارتقای فرمانداری این شهرستان از درجه سه به ویژه، ما به عنوان یک مسئول در قبال مردم وظایف مهمی برعهده داریم که باید در این راستا به نحو مطلوب عمل کنیم.

فخری تصریح کرد: شهرستان سقز با پرداخت بیش از 138 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، رتبه دوم اعطای تسهیلات کشاورزی استان و فراهم کردن فرصت شغلی برای بیش از 7 هزار نفر توانست رتبه اول ایجاد اشتغال در استان کردستان را کسب کند.

فرماندار شهرستان سقز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیشترین امکانات و ظرفیت‌ها در بخش کشاورزی استان در سقز وجود دارد عنوان کرد: اگر بخش کشاورزی و به تبع آن صنایع تبدیلی در استان توسعه یابد شاهد تحول بزرگی در وضعیت معیشتی و رفاهی مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه کردستان در جذب اعتبارات توسعه کشاورزی جزو استان‌های برتر کشور و شهرستان سقز جزو شهرستان‌های برتر استان در این زمینه است، خواستار بهره‌گیری مناسب از امکانات طرح توسعه کشاورزی در شهرستان شد.

فخری مجموعه مدیریتی شهرستان سقز را یک مجموعه فعال، پویا و کاری توصیف و تصریح کرد: در هفته آینده رتبه شهرستان از نظر اعتبارات پرداختی در بخش کشاورزی به یک رتبه عالی خواهد رسید.

فرماندار شهرستان سقز  در ادامه از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی مسکن مهر این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر 3 هزار و 262 واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 83 درصد در شهرستان سقز در مراحل انتهایی کار هستند و تا پایان دولت دهم بخش زیادی به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش بیان کرد: عملیات احداث پروژه 224 واحدی مسکن مهر در این شهرستان به اتمام رسیده و به زودی به متقاضیان با حضور اعضای هیئت دولت واگذار می‌شود.

فخری اظهار داشت: عمل به منویات رهبری باید همواره مورد توجه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد و در عرصه انتخابات نیز باید رهنمون‌های ایشان سرلوحه اعمال اجرایی و نظارتی ما باشد.

وی افزود: مدیران و مسئولان اجرایی استان باید با احساس مسئولیت، حضور حداکثری در انتخابات سال آینده را مدنظر قرار دهند چرا که وظیفه و تکلیف ما اجرای قانون است و این با تشویق و ترغیب مردم میسر خواهد شد.

فخری به موضوع برنج هم گریزی زد و از وارد کردن 160 تن برنج با قیمت مصوب هر کیسه 10 کیلویی 30 هزار تومان، خاطرنشان کرد: به زودی وضعیت برنج به حالت عادی و ثابت بر خواهد گشت.

انتهای پیام/79010/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول