اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌ رضوی:

مسئولان شهرستان‌ها برای تحویل سریع‌تر پروژه مسکن مهر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها باید بر تکمیل ساخت پروژه‌های مسکن مهر و تحویل هر چه سریع‌تر آن به مردم تلاش کنند.

مسئولان شهرستان‌ها برای تحویل سریع‌تر پروژه مسکن مهر تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر ظهر امروز در نشستی با رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های خراسان‌رضوی اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مهر و راهداری زمستانی در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و باید با تلاش و کوشش مضاعفی دنبال شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: طرح احداث مسکن مهر از مهم‌ترین پروژه‌های دولت است که باید با دقت نظر کافی مسئولان درگیر در این پروژه برای رفع، موانع و مشکلات موجود بر سر راه آن، شاهد بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های مسکن مهر در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه رؤسای ادارات شهرستانی، مدیرکل راه و شهرسازی در شهرستان خود هستند، عنوان کرد: باید توجه و دقت کافی در پروژه‌های شهرسازی و راهداری و به ویژه مسکن مهر در شهرستان‌ها انجام شود.

قلندر یادآور شد: سرعت در اجرای دقیق پروژه مسکن مهر و دلسوزی ادارات شهرستانی در این بخش باید به عنوان اصل مدنظر تمامی مسئولان اجرایی قرار داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی با اشاره به تصویب استاندار و تاکید معاون عمرانی استانداری مبنی بر تشکیل شورای مسکن در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار به صورت هفتگی و با حضور مسئولان ذی‌ربط ضروری است، افزود: رؤسای ادارات شهرستان‌ها به عنوان دبیر شورای مسکن شهرستان خود باید برای تشکیل به موقع این جلسات و نتیجه‌گیری مطلوب آن اهتمام ورزند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین نتایج این جلسات به طور هفتگی باید از طریق فرماندار شهرستان برای مسئولان بالا دست به منظور اتخاذ تصمیمات لازم ارسال شود.

قلندر ادامه داد: رؤسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها باید بر تکمیل ساخت پروژه‌های مسکن مهر و تحویل هر چه سریع‌تر آن به مردم تلاش کرده و پس از اتمام ساخت این واحدها در اسرع وقت نسبت به دریافت گواهی پایان کار ساختمانی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی با تاکید بر استفاده از تمام قوا و نیروی انسانی موجود برای انجام هر چه بهتر و صحیح‌تر وظایف در ادارات راه و شهرسازی از سوی مسئولان ذی‌ربط گفت: مشورت با مقامات بالا دست و تصمیم عاقلانه و عملیاتی و صرف وقت برای حل مشکلات می‌تواند سبب نتایج مطلوب و پیشرفت سریع پروژه‌ها به ویژه مسکن مهر شود.

وی از ابلاغ احکام رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: احکام رؤسای شهرستان‌ها در این حوزه با تایید حراست اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی به زودی ابلاغ می‌شود.

شایان ذکر است در این نشست مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌ها بررسی و تصمیمات لازم برای تکمیل و تحویل سریع‌تر پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/70005/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول