اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خبر داد

فرانشیز رایگان بیماران بستری شده در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: بیماران بستری شده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از طرح‌های فرانشیز رایگان بهره‌مند می‌شوند.

فرانشیز رایگان بیماران بستری شده در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز کوروش ساکی در نشست خبری به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه که در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری با آغاز به کار دانشکده داروسازی تعداد دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به شش دانشکده رسید و دانشگاه به دنبال ایجاد مراکز و دانشکده‌های جدید در حیطه آموزشی است.

وی با اشاره به تولید علم توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، تصریح کرد: در دو سال اخیر مقالات علمی داخلی و خارجی هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت با جهش 100 درصدی مواجه بود.

ساکی با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده برنامه اصلی کشور در حیطه بهداشت است، خاطر نشان کرد: در آذربایجان‌غربی در حدود 90 درصد از مقدمات اجرای این طرح عظیم انجام شده است و ما برای اجرایی شدن طرح پزشک خانواده آمادگی کامل خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از تمدید قرارداد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی به مدت پنج سال خبر داد و اذعان داشت: رایگان کردن فرانشیز بیماران بستری شده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی آذربایجان‌غربی یکی از طرح‌های موفق استانی در حوزه درمان است.

وی با بیان اینکه تنها سه درصد از داروهای مورد نیاز کشور وارداتی است، متذکر شد: ایران در زمینه تولید دارو با روش‌های مدرن و نانوتکنولوژی گام‌های بسیار بلندی برداشته است و تا پایان سال جاری از چندین نمونه تولید دارو در کشور رونمایی خواهد شد.

ساکی با اشاره به محدودیت‌های عمده در ساخت و ساز و احداث بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی در آذربایجان‌غربی، افزود: ما به دنبال استفاده بهینه از منابع خیرین سلامت در این زمینه هستیم و با توجه به وجود پتانسیل زیاد در کشور خیرین بسیاری برای شرکت در احداث بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/61010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول