اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شادگان:

تنها 3 پزشک شادگانی در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی اجرای طرح پزشک خانواده شهری، کمبود پزشک عنوان می‌شود زیرا برای راه‌اندازی این طرح به 15 پزشک عمومی نیاز است که تاکنون فقط سه نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

تنها 3 پزشک شادگانی در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کرده‌اند

علیرضا آذرکیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: تاکنون بیش از یک هزار نفر از مردم این شهرستان در طرح پزشک خانواده شهری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اعلام رضایت از تکمیل مقدمات این طرح در شهرستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده در شادگان فراهم شده و شهرستان برای اجرای این طرح مهم تمهیدات لازم را اندیشیده است.

رئیس مرکز بهداشت شادگان از اهم فعالیت‌های انجام شده در این راستا به سرشماری جمعیت، ورود اطلاعات به سامانه و فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی اینترنتی و تهیه بلوک‌بندی مناطق شهری موجود اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح تمام خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی‌ که تاکنون به‌صورت مستمر و پیگیر متوجه روستا بوده در شهر نیز جهت رفاه حال شهروندان و ارتقای سطح بهداشت و سلامت، افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی (مراقبت کودک، مادر باردار، آموزش سلامت همگانی به‌منظور بالا بردن سطح آگاهی تغییر در باورهای نگرشی افراد که ضامن سلامتی آنها بوده موانع موجود بر سر راه اتخاذ رفتارهای مرتبط با سلامتی را برطرف می‌کند) تسهیل می‌شود.

آذرکیش ادامه داد: در حال حاضر مشکل اصلی اجرای طرح پزشک خانواده شهری، کمبود پزشک عنوان می‌شود زیرا برای راه‌اندازی این طرح به 15 پزشک عمومی نیاز است که تاکنون فقط سه نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول