اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم:

37 هزار نفر در جم زیرپوشش طرح پزشک خانواده هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم گفت: 37 هزار نفر در این شهرستان زیرپوشش طرح پزشک خانواده هستند.

37 هزار نفر در جم زیرپوشش طرح پزشک خانواده هستند

احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: جم از شهرستان‌های مهم در سطح استان است و در چند سال اخیر برای بهبود وضعیت درمانی و بهداشتی این شهرستان اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی افزود: بهداشت و درمان در جوامع پیشرفته از اهمیت خاصی برخوردار است و باید در تمام شهرها و روستاها نسبت به افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی اهتمام ورزیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خاطرنشان کرد: در سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان نسبت به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در مناطق مختلف جم اقدامات خوب و قابل قبولی انجام گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی، خرید و نصب تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، خرید دارو برای توزیع رایگان در خانه‌های بهداشت و تعمیر و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی از جمله اقداماتی بوده که امسال انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت جم از استانداردسازی خانه‌های بهداشت جم خبر داد و گفت: جمعیت روستایی شهرستان نیازمند خدمات بهداشتی مناسب بوده و استانداردسازی خانه‌های بهداشت در همین راستا صورت گرفته است.

قاسمی با اشاره به اجرای موفق طرح پزشک خانواده در جم اذعان داشت: با همکاری مردم و پزشکان و فعالیت بسیار خوب مسئولان بهداشتی شاهد رضایت مردم از اجرای این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه 37 هزار نفر در شهرستان جم زیرپوشش طرح پزشک خانواده هستند، اظهار داشت: کاهش هزینه‌های درمان و بهبود خدمات درمانی از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

این مسئول گفت: در حال حاضر 9 پزشک در شهرستان جم در اجرای این طرح مشارکت دارند و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

قاسمی افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی و افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی در مراکز درمانی در دستور کار این شبکه قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول