اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار شد

اتمام پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وزارت بهداشت باید به تعهدات خود در اتمام پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل عمل کند.

اتمام پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در دیدار با معتمدین طوایف و ریش‌سفیدان بخش شیب آب شهرستان زابل، اظهار داشت: نبودن فاصله میان مردم و مسئولان از امتیازهای ویژه نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود که در کمترحکومتی در جهان دیده شده است.

وی با ذکر این نکته که مسئولیت‌ها امانت الهی هستند که قبول کننده آن باید در خصوص عملکردش پاسخگو باشد، افزود: بنده به عنوان خدمتگزار دولت در استان از تمامی مدیران می‌خواهم پیوسته و بی‌وقفه تلاش کنند تا سیستان و بلوچستان در جایگاه حقیقی خودش قرار گیرد و تغییرات هم در همین راستا صورت می‌گیرد تا خدمات و کوشش‌ها از یک روند و شتاب بیشتری برخوردار شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تبدیل بخش شیب آباد به شهرستان هامون یکی از آرزوهای بنده بود، تصریح کرد: توسعه و آبادانی شهرستان هامون با همدلی و همراهی مردم و مسئولان میسر خواهد شد.

نارویی اذعان داشت: دیدارهای مردمی مسئولان موجب رضایت شهروندان می‌شود و مصمم هستیم با برگزاری منظم آن لبخند را بر چهره شهروندان بنشانیم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان و با سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه‌ها سعی شده است تا رسیدگی به مشکلات شهروندان در اولویت قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر ساماندهی سایت دانشگاه علوم پزشکی زابل در سه راهی جزینک تاکید کرد و گفت: روند پیشرفت سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به کندی صورت می‌گیرد که موجب نارضایتی مردم آن منطقه شده است.

نارویی ادامه داد: وزارت بهداشت باید نسبت به تعهدات خود برای اتمام پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل عمل کند.

وی بیان داشت: عزم و همت همگانی تأثیر به‌سزایی در توسعه آبادانی و پیشرفت استان دارد.

انتهای پیام/75003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول