اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی زابل:

بیش از 40 هزار نفر در زابل پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: تاکنون 43 هزار نفر در شهرستان زابل پزشک خانواده خود را انتخاب کردند.

بیش از 40 هزار نفر در زابل پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

امید بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با حضور 27 پزشک عمومی بخش دولتی و خصوصی در شهر زابل در حال اجرا قرار دارد.

وی افزود: تاکنون اطلاعات شناسنامه‌ای و هویتی بیش از 86 هزار نفر و اطلاعات دفترچه‌ بیمه‌ای بیش از 14 هزار نفر در سامانه خدمات سلامت ایرانیان ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بیان کرد: از تاریخ یکم مهر ماه امسال تاکنون با پزشکان 6 مرکز بهداشتی و درمانی قرار داد منعقد شده است.

وی از انعقاد قرارداد همکاری تمامی داروخانه‌ها و بیمارستان‌های سطح شهرستان زابل با اداره‌کل بیمه سلامت ایرانیان در سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: کسانی که دفترچه بیمه ندارند برای دریافت دفترچه بیمه درمانی به بیمه سلامت ایرانیان مراجعه کنند، زیرا کسانی می‌توانند از مزایای طرح پزشک برخوردار شود که دارای دفترچه بیمه درمانی باشند.

بامری از کسانی که هنوز پزشک خانوده خود را انتخاب نکرده‌اند خواست: هر چه زودتر به مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهرستان مراجعه کنند تا بتواند از مزایای این برخوردار شوند.

انتهای پیام/75004/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول