اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد خبر داد

ثبت‌نام 21 هزار لامردی در برنامه پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد از ثبت‌نام 21 هزار نفر از اعضای خانواده‌های شهر لامرد در برنامه ملی پزشک خانواده خبر داد.

ثبت‌نام 21 هزار لامردی در برنامه پزشک خانواده

محسن گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: از جمعیت 25 هزار نفری شهر لامرد تاکنون 21 هزار نفر از اعضای خانواده‌هایی که در این شهر سکونت دارند در برنامه ملی پزشک خانواده ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: تمام ثبت‌نام‌ها به صورت اینترنتی صورت گرفته است و حدود 7 هزار و 500 نفر نیز در شهر اشکنان در برنامه ملی پزشک خانواده ثبت نام کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در مورد تعداد پزشکان برنامه ملی پزشک خانواده شهری در شهر لامرد گفت: در حال حاضر 12 پزشک شهری آماده خدمات‌رسانی به اعضای خانواده‌های زیر مجموعه خود بوده که از این تعداد سه پزشک در شهر اشکنان حضور دارند.

گودرزی اضافه کرد: هر پزشک شهری لامرد در برنامه ملی پزشک خانواده بین 2 هزار و 500 تا 2 هزار 900 از اعضای خانواده‌های ساکن در شهر لامرد را زیر مجموعه خود دارد.

این مسئول در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر ایجاد برخی شایعات در میان مردم شهر لامرد که حکایت از انصراف تعدادی پزشکان از برنامه ملی پزشک خانواده دارد بیان داشت: تاکنون هیچ‌یک از پزشکان شهری برنامه ملی پزشک خانواده در لامرد انصراف نداده و ایجاد برخی شایعات در میان مردم کذب است و تمام پزشکان این برنامه‌ همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و آماده خدمات‌رسانی به اعضای خانواده‌های زیر مجموعه خود در این شهر هستند.

وی در پایان سخنان خود از اعضای خانواده‌هایی که در شهر لامرد سکونت دارند و تاکنون در برنامه پزشک خانواده ثبت نام نکرده‌اند درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده شهری اقدام و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول