اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پزشکان خیر اصفهانی صورت می‌گیرد

پروژه کاروان سلامت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: پروژه کاروان سلامت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توسط پزشکان خیر استان اصفهانی انجام می‌شود.

پروژه کاروان سلامت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایجاد پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.

وی افزود: این امر می‌تواند هم مالی باشد و هم یدی و از همه مهم‌تر خدمات درمانی است که به نیازمندان واجد الشرایط توسط داوطلبان خیر و نیکوکار صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از پهناورترین استان‌های کشور و همچنین محروم بودن و پراکندگی تعدد مناطق، یکی از معضلات خدمات‌رسانی است.

راشکی بیان کرد: در سال گذشته و سال‌جاری حدود 97 پروژه درمانی در قالب ویزیت رایگان بهداشتی و درمانی در مناطق محروم صورت پذیرفته است.

وی افزود: با توجه به خدمات انجام شده و محرومیت محرز و چشمگیر مناطق، طبق هماهنگی انجام شده با ریاست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، تیم پزشکان متخصص داوطلب استان اصفهان در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر و خدمات انسان‌دوستانه با توجه به تخصصشان در این مناطق  حضور و در این امر مشارکت و همراهی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: به همین منظور روز گذشته تعداد 10 نفر از پزشکان خیر و نیکوکار استان اصفهان قدم رنجه کرده و به استان سیستان و بلوچستان آمده و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در دو منطقه شهرستان (ایرانشهر ـ بزمان) و شهرستان (کنارک و کهیر) نسبت به ویزیت رایگان اقدام خواهند کرد.

راشکی بیان داشت: این پزشکان با تخصص داخلی، جراحی عمومی، قلب و عروق، عفونی، ارتوپدی و دندانپزشک به مدت چهار روز در جنوب استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد که پیش‌بینی می‌شود حدود 3 هزار نفر از هم استانی‌های ما را تحت پوشش این خدمات قرار دهند.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول