اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

افتتاح 84 پروژه عمرانی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در ایام دهه‌فجر امسال 84 پروژه عمرانی در دشتی با اعتباری بالغ بر 491 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح 84 پروژه عمرانی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری دشتی به هفته وقف اشاره کرد و اظهارداشت: اولین کسی که اهتمام به وقف داشت، نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بود و آنچه‌ اسلام را حفظ کرد و در عرصه‌هایی که با تفکر شیعه مبارزه وجود داشت وقف بود و اگر این مقوله مهم نبود تفکر ناب شیعی زمین‌گیر می‌شد.

فرماندار دشتی افزود: یکی از اهداف مهمی که وقف در جامعه دنبال می‌کند صدقه جاریه است که بر کسی پوشیده نیست و وقف مقدس‌ترین، ناب‌ترین و خالص‌ترین مرکز برای مقابله با تفکرات انحرافی و دشمنی‌های دینی است.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم تا تمام مدیران دستگاه‌ها، بانک‌ها هرآنچه در توان دارند کمک کنند زمینی را خریداری و وقف کنیم و با توجه به اهمیت وقف، واقفان بهترین افراد برای توسعه فرهنگ وقف هستند و می‌توانند در راستای توسعه این فرهنگ مقدس گام بردارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه اسلام به مقوله وقف، حضرت علی (ع) انواع وقف را عمل کردند که می‌توان به وقف چاه آب و یا نخلستان برای آزاد کردن برده‌ها اشاره کرد، بنابراین لازم است وقف‌های جدید را گسترش دهیم و افراد در حوزه‌های مختلف اقدام به وقف کنند.

وی به برگزاری جشن‌های دهه‌فجر در جامعه پرداخت و ادامه داد: امسال دهه‌فجر را نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار خواهیم کرد.

هاشمی یادآور شد: هر روز دشمن تحریم‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می‌کند و دنبال این است که بازخورد تحریم‌ها را ببیند و بر اساس بازخوردها بتواند تدبیر بعدی را اتخاذ کند تا بتواند شاید ملت را از نظام جدا کند و شاهد فروپاشی نظام باشد.

وی خاطرنشان کرد: جریان فتنه 88 هیچ‌گاه از ذهن‌ها خارج نمی‌شود و فراموش ناشدنی است.

هاشمی ادامه داد: هدف دشمن از تحریم‌ها و فشار اقتصادی که بر مردم وارد می‌کند این است تا حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران کم‌رنگ شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم با ایشان بر ایستادگی و هوشیاری کامل در مقابل طرح‌ها، روش‌ها و حرکات دشمن، به‌ویژه در قبال انتخابات خرداد آینده تأکید و نکات مهمی در این‌باره بیان کردند.

هاشمی یادآور شد: بحث انتخابات آزاد شعاری است که اخیراً محمد‌رضا پهلوی آن را مطرح کرده‌اند و دقیقاً انتخابات آزاد در راستای چیزی است که در فتنه 88 به عنوان طرح تقلب در انتخابات و یا تشکیل کمیته صیانت از آرا مطرح شد.

وی تأکید کرد: ما برای این‌که دشمن را در همه این عرصه‌ها و استراتژی‌ها ناامید کنیم باید بتوانیم در دهه‌فجر خدمات این نظام را به زیبایی و شایستگی به مردم انعکاس دهیم.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: در دهه‌فجر 65 پروژه عمرانی با اعتبار 456 میلیارد و 448 میلیون ریال افتتاح می‌شود و 19 پروژه عمرانی نیز با اعتبار 35 میلیارد و 472 میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای‌پیام/66001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول