اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

دولت نهم و دهم حمایت‌های ویژه‌ای از پروژه‌های فرهنگی داشته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: دولت نهم و دهم با اختصاص بودجه‌های کلان فرهنگی حمایت‌های ویژه‌ای از پروژه‌های فرهنگی داشته است.

دولت نهم و دهم حمایت‌های ویژه‌ای از پروژه‌های فرهنگی داشته است

فیروز احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تشکیل کمیته تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی اظهار داشت: این کمیته زیر مجموعه امور اجتماعی وزارت کشور است که همه دستورالعمل‌ها و اعضا کمیته مشخص شده است.

وی استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقی استان را در زمینه مشروبات الکلی مهم دانست و گفت: باید در این زمینه دستگاه‌های پشتیبان حمایت‌های لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان کار برخورد و مجازات قضایی را در زمینه حوزه مواد مخدر کارساز ندانست و گفت: پیشگیری گام موثر در برخورد با حوزه مواد مخدر و الکل است.

وی با اشاره به حملات فرهنگی شبانه‌روزی دشمنان که همراه با برنامه‌ریزی دقیق و صرف هزینه‌های گزاف است گفت: با همه کارها و توطئه‌های فرهنگی علیه ایران اسلامی اقدامات موثری در زمینه فرهنگی انجام شده است.

احمدی با تاکید بر ایجاد اتاق فکر در کارگروه امور اجتماعی استانداری که پیشنهادات و انتقادات اعضا در همه زمینه‌های امور اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد گفت: دولت نهم و دهم با اختصاص بودجه‌های کلان فرهنگی حمایت‌های ویژه‌ای از پروژه‌های فرهنگی داشته است.

وی توسعه کارهای فرهنگی را با رفع آسیب‌های موجود مهم دانست و گفت: برگزاری همایش‌های توجیهی و مهارت‌های زندگی با صرف هزینه‌های کم ولی با مدیریت مطلوب می‌تواند جوانان و نوجوانان را از آثار مخرب مواد مخدر آگاه کند.

انتهای پیام/2308/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول