اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

520 پروژه ورزشی در فارس در حال تکمیل است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از 520 پروژه ورزشی در حال تکمیل در سطح این استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرانه ورزشی فارس به بیش از یک مترمربع می‌رسد.

520 پروژه ورزشی در فارس در حال تکمیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمد صادق عابدین جمعه‌شب در مراسم بهره‌برداری استخر ورزشی سرپوشیده کارگران شهر کازرون که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، مدیرعامل توسعه تعاون، امام جمعه، نماینده و فرماندار و جمعی از مسئولان کازرون انجام گرفت در سخنانی اظهار داشت: سرانه ورزشی کشور از بدو انقلاب تا ابتدای دولت نهم 4.2 متر مربع بوده که این رقم در دولت نهم و دهم به حدود هفت‌ دهم متر مربع در کشور و چهاردهم در این استان رسیده است.

وی به سرانه ورزشی کشورهای در حال توسعه اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی در این کشورها 2.5 متر مربع است که قابل مقایسه با کشورمان نیست.

استاندار فارس افزود: غالب جمعیتی کشورمان جوان است بنابراین باید زیرساخت‌های ورزشی را به سرعت جلو ببریم چراکه پول خرج کردن در امر ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

صادق عابدین در ادامه از سیاسی‌بازی‌های عده‌ای که در پی زیر سئوال بردن تلاش‌های دولت هستند انتقاد کرد و ابراز داشت: چرا عده‌ای به خاطر سیاسی‌بازی‌ها منافع مردم را فدا می‌کنند و اجازه اتخاذ تصمیمات بزرگ به دولت نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: برخی از ادامه کارهای دولت جلوگیری می‌کنند و می‌گویند که در این مدت باقی مانده از دولت نباید کاری انجام شود.

نماینده عالی دولت در فارس به اجرای طرح پزشک خانواده در این استان اشاره و خاطرنشان کرد : این استان با اجرایی کردن این طرح توانست بالغ بر 180 میلیارد تومان اعتبار جذب کند تا جمعیت بسیاری بدون کمترین پرداخت هزینه به دکتر و داروخانه و مراکز بهداشتی مراجعه و درمان شوند.

صادق عابدین در پایان گفت: در کشور تصمیمات بزرگی توسط دولت گرفته شده است که حتی دولت‌های قبل جرأت مطرح کردن آن را نداشتند.

به گزارش فارس، استخر ورزشی سرپوشیده کارگران شهرستان کازرون با هزینه بیش از 2 میلیارد تومان توسط استاندار فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهر‌ه‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول