اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز انجام شد

بازدید استاندار بوشهر از 4 پروژه‌ عمرانی استان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر به همراه معاون عمرانی و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی از چهار پروژه عمرانی در شهر بوشهر بازدید کردند.

بازدید استاندار بوشهر از 4 پروژه‌ عمرانی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این بازدیدها از ساعت 10 صبح امروز از کنارگذر بیمارستان شهدای خلیج فارس و پروژه مسکن مهر بوشهر آغاز شد.

این پروژه نقش مهمی در عبور و مرور آسان به سمت بیمارستان شهدای خلیج فارس و مسکن مهر دارد و به دلیل اینکه در ورودی شهر بوشهر نیز قرار گرفته می‌تواند در کاهش ترافیک شهر مهم باشد.

استاندار بوشهر در ارتباط با این پروژه گفت: به پیمانکار تاکید داشتیم پروژه را در سه نوبت کاری دنبال کند تا در کوتاه‌ترین زمان این پروژه تکمیل شود.

فریدون حسنوند افزود: این پروژه در کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور مردم به بیمارستان و مسکن مهر نقش مهمی دارد و باید نهایتاً تا دو ماه آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

استاندار بوشهر و هیئت همراه همچنین از پروژه گذر 75 متری بوشهر نیز بازدید و از نزدیک در جریان آخرین روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

گذر 75 متری بوشهر به عنوان یک راه مهم خروجی از شهر بوشهر است که هم اکنون با همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و استانداری بوشهر در حال اجراست.

با توجه به اینکه خروجی‌های شهر بوشهر کم است در زمان شلوغی و بحران این شهر با مشکلاتی مواجه می‌شود، اما با اجرای گذر 75 متری بسیاری از گره‌های ترافیکی به ویژه در ورودی شهر بوشهر حل می‌شود.

اعتبار کلی این پروژه 20 میلیارد تومان است که بخش اول اجرای پروژه توسط شهرداری انجام شده قرار است با تزریق اعتبار جدید این گذر 75 متری مورد استفاده مردم قرار گیرد.

جاده دسترسی به ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر نیز سومین پروژه‌‌ه ای بود که مسئولان استان بوشهر امروز از آن بازدید کردند.

جاده دسترسی از مشکلات عمده در اجرای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر بود که با پیگیری‌های مسئولان استان بوشهر این معضل حل شده و گذر 60 متری برای دسترسی به ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار برای حل مشکل دسترسی به ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر گفت: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر از پروژه‌های مهر ماندگار است که با حل معضل جاده، دسترسی روند ساخت آن هم تکمیل می‌شود.

رضا جمشیدی اضافه کرد: حل مشکل جاده دسترسی یک رویا بود که با حمایت استاندار دستگاه قضایی برطرف شده است.

استاندار و تعدادی از مدیران اجرایی استان در پایان آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر را در محل این ورزشگاه مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای این بازدید پیمانکار پروژه توضیحاتی در ارتباط با اقدامات انجام شده و در دست انجام پروژه داد و سپس استاندار توقعات مسئولان را به پیمانکار گوشزد کرد.

انتهای پیام/66006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول