اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

تزریق 320 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آبرسانی به قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تزریق320 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب به قم خبر داد.

تزریق 320 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آبرسانی به قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با ابراز رضایت از روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار استان اظهار کرد: پیگیری‌ها و بازدیدهای دستیار ویژه رئیس جمهور نقش بسیار موثری در سرعت دادن به روند پروژه‌های مهر ماندگار استان و تأمین اعتبارات مورد نیاز آن‌ها داشته و جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی اعتبارات، منابع تخصیص یافته از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و مهر ماندگار، عمران و آبادانی استان را رونق داده است، افزود: پروژه‌های این دو بخش با سرعت و پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

استاندار قم با اشاره به آغاز عملیات فروش 60 میلیارد تومان اوراق مشارکت مربوط به تأمین منابع مالی پروژه آبرسانی قم از اول بهمن ماه جاری، از تزریق 320 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه مهم استان خبر داد و گفت: با تأمین و تزریق این منابع مشکلات مالی پروژه حل شده و انتظار داریم تا عملیات اجرایی پروژه هر چه سریع‌تر پیگیری و کار در زمان مقرر به اتمام برسد.

پیریایی همچنین با اشاره به اختصاص 37 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های تأمین آب شرب استان از محل مواد 10 و 12 قانون تنظیم و مدیریت بحران تصریح کرد: این اعتبارت از سوی معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری به صورت برش دستگاهی به استان ابلاغ شده بود که در این جلسه مصوب شد تا تعداد 8 پروژه در زمینه‌های تأمین آب شرب و با عاملیت شرکت‌های آبفا، آبفار و آب منطقه‌ای استان اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های مصوب بخش تأمین آب گفت: امیدواریم این طرح‌ها مشکلات مربوط به آب شرب مناطق شهری و روستایی استان به ویژه در ایام فصل گرما را حل کند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود مسکن و اشتغال را از اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید به جد در صدد تحقق اهداف و برنامه‌های استان در این دو بخش باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی استان همچنین با اشاره به لزوم حمایت جدی از تولیدات استان به ویژه در بخش فناوری اطلاعات افزود: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای حمایت و تقویت بیشتر از تولید و سرمایه‌های استان، حتی المقدور و با رعایت قوانین معاملات و مناقصات، محصولات و خدمات فنی مورد نیاز خود را از شرکت‌های عضو نظام صنفی رایانه‌ای استان خرید کنند.

انتهای پیام/2258/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول