اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 20 روز آینده صورت می‌گیرد

تعیین تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون

خبرگزاری فارس: معاون صنایع و اقتصاد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون تا 20 روز آینده مشخص می‌شود.

تعیین تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون

محسن صالحی‌نیا صبح امروز در حاشیه کارگروه بررسی مسائل و مشکلات تولیدی، صنعتی، تجارت و معادن در شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: این کارگروه در شهرستان‌هایی که واحدهای صنعتی آن‌ها با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو است برگزار می‌شود و به درخواست‌هایی که تولید ‌کنندگان واحدهای صنعتی دارند ورود پیدا می‌کند و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: تمام ارکان اجرایی این استان، مدیران بخش صنعت، تأمین اجتماعی، سازمان دارایی، کارآفرینان، رؤسای بانک‌ها و فعالان اقتصادی در این کارگروه شرکت دارند و به بیان نظرات خود می‌پردازند.

معاون صنایع و اقتصاد وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در کارگروه شهرستان کازرون بیش از 30 مصوبه در راستای مسائل بانکی و تسهیلات، تأمین پشتوانه مالی، سرمایه در گردش و برخی طرح‌های اولویت‌دار مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

صالحی‌نیا گفت: به‌طور ویژه تحقیقاتی درباره به راه انداختن مجدد کارخانه کاشی کاشانه کازرون توسط این وزارتخانه صورت گرفت و با پیشنهاد بانک تجارت که سرمایه‌گذار آن بوده بنا شده تا 20 روز آینده تکلیف این کارخانه مشخص و به خریدار واجد شرایط واگذار شود.

این مسئول ادامه داد: در مدتی که کارخانه کاشی کاشانه تعطیل بوده تعدادی از قطعه‌های آن از کار افتاده و تا دو ماه زمان می‌برد که بازسازی شود.

وی اذعان داشت: این وزارتخانه با همکاری بانک تجارت با ارائه پشتوانه مالی شرایط تولید مجدد به مالکان این کارخانه را فراهم می‌کند تا بتوانند آن را در زمان مقرر راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول