اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

احتکار کنندگان برنج زیر ذره‌بین بازرسان قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: احتکار کنندگان برنج در لرستان زیر ذره‌بین بازرسان این سازمان قرار دارند.

احتکار کنندگان برنج  زیر ذره‌بین بازرسان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه با احتکار کنندگان برنج در لرستان به شدت برخورد می‌شود، گفت: تاکنون بیش از 4 هزار تن برنج در سطح لرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هفته جاری بیش از 464 مورد بازرسی از واحدهای صنفی خرم‌آباد انجام شده است، گفت: 25 فروشنده برنج خارج از شبکه توزیع در سطح شهرستان خرم‌آباد جریمه نقدی شدند.

بیرانوند یادآور شد: جریمه این 25 فروشنده 49 میلیون و 440 هزار ریال بوده که به تعزیرات حکومتی لرستان معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شناسایی دو واحد فروش مواد غذایی به دلیل عرضه خارج شبکه برنج خبر داد و افزود: با توجه به گشت‌های سیار و بازرسی‌های مستمر این سازمان از واحدهای صنفی دو واحد مواد غذایی به دلیل خارج از شبکه برنج یارانه‌ای با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش 40 میلیون و 600 هزار ریال به تعزیرات لرستان معرفی شدند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: برنج مورد نیاز مردم لرستان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده‌فروشان معتمد در سراسر لرستان در حال توزیع است.

وی یادآور شد: توزیع برنج با نظارت بازرسان این سازمان و به صورت روزانه از ساعت 14 تا 18 عصر در سطح لرستان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان خرم‌آباد بیش از 50واحد صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرتبط کار توزیع برنج را برعهده دارند، گفت: برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو در پی احتکار برنج در سطح لرستان هستند که از همه مردم لرستان می‌خواهیم هرگونه تخلف در توزیع و یا احتکار برنج را با شماره 124 این سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول