اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

تامین 1500 تن پرتقال برای عید سال 92 در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یک‌هزار و 500 تن پرتقال برای عید سال آینده در استان زنجان تامین می‌شود.

تامین 1500 تن پرتقال برای عید سال 92 در زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 2 هزار و 461 تن برنج هندی در استان زنجان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 700 تن برنج هندی در استان زنجان ذخیره شده است، خاطرنشان کرد: 950 تن نیز گوشت مرغ منجمد در استان ذخیره شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 84 تن گوشت مرغ منجمد در استان زنجان توزیع شده است، تصریح کرد: 51 تن نیز گوشت قرمز در استان توزیع شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر میزان ذخایر گوشت قرمز منجمد در استان زنجان 100 تن است.

*تامین 500 تن سیب برای عید سال 92

معصومی با اشاره به اینکه 500 تن سیب و یک‌هزار و 500 تن پرتقال برای عید سال آینده در استان زنجان تامین می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره نیز در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از پنجم تا 25 اسفند ماه سال‌جاری در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: همزمان با این نمایشگاه طرح فروش فوق‌العاده در سطح واحدهای صنفی استان نیز اجرایی می‌شود.

*برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یک فقره نمایشگاه بهاره در شهر زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: 350 غرفه برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان ابهر نیز یک نمایشگاه بهاره در اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: 60 غرفه برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

معصومی تعداد غرفه‌های نمایشگاه بهاره در شهرستان خدابنده را 70 غرفه اعلام کرد و خاطرنشان شد: در شهرستان خرم‌دره نیز نمایشگاهی با 70 غرفه پیش‌بینی شده دایر می‌شود.

*انجام 8 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

وی با اشاره به انجام 8 هزار و 148 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان، اظهار داشت: این بازرسی‌ها از یکم دی ماه سال‌جاری تا 25 دی در استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 262 مورد تخلف در استان زنجان طی دی ماه سال‌جاری شناسایی شده است، اضافه کرد: یک‌هزار و 964 فقره پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در استان زنجان را 27 میلیارد ریال اعلام کرد.

*کاهش قیمت برخی از کالاها به دلیل افزایش عرضه

معصومی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قیمت انواع گوشت در استان زنجان هیچ تغییری نداشته است، تصریح کرد: نرخ تخم‌مرغ نیز به دلیل افزایش عرضه کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش قیمت برنج هندی در استان زنجان، یادآور شد: قیمت انواع کاغذ نیز به دلیل افزایش عرضه کاهش پیدا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت سیمان به دلیل افزایش عرضه و رقابت کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: با متخلفان نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول