اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بویین‌ زهرا:

27 تخلف صنفی در بویین‌زهرا به تعزیرات معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بویین‌ زهرا از معرفی 27 عنوان تخلف صنفی به واحد تعزیرات حکومتی بویین زهرا خبر داد.

27 تخلف صنفی در بویین‌زهرا به تعزیرات معرفی شد

اسماعیل انصاری امروز در حاشیه جشن کوره‌پزی شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا پیرامون آغاز اجرای طرح شبنم در این شهرستان اظهار داشت: کنترل و تنظیم بازار از برنامه‌های ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت است که با جدیت در قالب طرح‌های گوناگون از جمله طرح شبنم پیگیری شده و استمرار می‌یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین‌ زهرا افزود: طرح شبنم تا پایان دی‌ماه جاری در تمام نواحی این شهرستان به اجرا درآمده و هدف از اجرای طرح نیز شناسایی کالاهای خارجی بدون بارکد است.

انصاری بیان کرد: طی اجرای طرح ضربتی بازرسی و نظارت‌های صنفی تاکنون 27 مورد معرفی واحد‌های صنفی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بویین‌ زهرا صورت گرفته است.

وی پیرامون فعالیت‌های صنعتی در حوزه معادن بویین‌ زهرا بیان کرد: تعداد 8 معدن فعال در حال حاضر در بخش‌های مختلف بویین‌ زهرا فعال بوده و روزانه عملیات استخراج و بارگیری مواد معدنی از آنها صورت می‌‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مواد معدنی استخراج شده از معادن این شهرستان در حوزه‌های شن و ماسه قرار دارند، تصریح کرد: این مواد پس از حمل و انتقال به کارخانجات تبدیل به کاشی و سرامیک‌ها شده که در امر مصالح‌ ساختمانی و خانه‌سازی پرکاربرد و قابل استفاده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه در حدود 120 کوره از انواع سنتی و میلی در مجموعه کوره‌پزی شهر شال وجود دارد، تصریح کرد: عملیات گازرسانی به تمام کوره‌های شهر شال جزو برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته.

انصاری افزود: تمام کوره‌های آجرپزی شهر شال تاکنون زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته و سوخت آنها از مازوت به گاز تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: عملیات لوله‌کشی به هشت مورد از این تعداد کوره‌های فعال در قمست جاده راه‌شهر نیز که تاکنون به انجام رسیده است متأسفانه به علت مشکلات حقوقی زمین عملیات جریان‌اندازی انشعاب گاز در آنها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/77005/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول