اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب:

350 تن برنج در شهرستان بناب توزیع شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب گفت: بیش از 350 تن برنج با هدف کنترل و تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

350 تن برنج در شهرستان بناب توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،احد نجفیان عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف اجرای این طرح است، افزود: این برنج‌ها از نوع وارداتی و از محل ارز مرجع با نظارت مستقیم اداره صنعت، معدن و تجارت بناب ظرف دو ماه اخیر بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

وی گفت: کالای یاد شده مدت دو ماه در 15 شعبه از جمله فروشگاه بسیجیان، فرهنگیان، شرکت تعاونی مصرف همچنین اتحادیه خوار و بارفروشان این شهرستان توزیع شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب با بیان اینکه این روند توزیع در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: تا پایان امسال بیش از 500 تن برنج در سطح شهرستان بناب بین مردم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استمرار و بهبود روش‌های توزیع کالاهای اساسی نقش مؤثری در حذف واسطه‌ها و کنترل قیمت‌ها دارد، اظهار امیدواری کرد:  مردم نگران کمبود برنج در بازار نباشند و به مقدار نیاز مردم این مایحتاج در بین آنها توزیع خواهد شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در فاصله 120 کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/60004/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول