اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال کشور صورت گرفت

شکست سنگین نماینده مشهد در کاشان

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال کاشان در هفته دهم از دور برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در برابر میهمان خود فردوسی مشهد به پیروزی پرگل دست یافت.

شکست سنگین نماینده مشهد در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم فوتسال کاشان بعد از ظهر امروز در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و در هفته دهم و سومین بازی از دور برگشت و در سالن خالی از تماشاگر جهان پهلوان تختی کاشان موفق شد میهمان خود تیم فردوسی مشهد را با نتیجه سنگین 9 بر 3 مغلوب کند.

تیم فوتسال کاشان که در این دیدار بر خلاف بازی‌های گذشته خود تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشت در حالی بازی هفته دهم را مقابل تیم فردوسی مشهد آغاز کرد که با رأی کمیته انضباطی در سالن خالی از تماشاگر به مصاف حریف مشهدی رفت و در نیمه نخست با ارائه یک بازی منطقی موفق شد با پیروزی 3 بر یک به رختکن برود.

کاشانی‌ها در آغاز نیمه دوم اسیر بازی سرعتی و ترکیبی میهمان خود فردوسی مشهد شدند و در همان لحظات نخست نیمه دوم در مدت کمتر از یک دقیقه دوبار دروازه خود را گشوده دیدند تا بازی به تساوی 3 بر 3 کشیده شود.

تیم فوتسال کاشان بعد از دریافت گل مساوی یک بار دیگر با سرعت دادن به بازی خود موفق شد 6 بار دروازه حریف مشهدی خود تیم فردوسی را باز کند و با کسب یک پیروزی پر گل و با نتیجه سنگین 9 بر 3 ناکامی هفته‌های قبل را تلافی کرده و تیم فردوسی را با شکست سنگینی روانه مشهد کند.

در این دیدار سعید کشانی بازیکن تأثیرگذار تیم فوتسال کاشان سه بار توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و محمد هاشمی‌خواه سنگربان تیم فوتسال کاشان نیز دو بار ضربه پنالتی تیم فردوسی مشهد را مهار کرد تا در روزی که تیم کاشان یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته بود تماشاگران این تیم از تماشای این بازی محروم باشند.

در این دیدار برای تیم فوتسال کاشان کاپیتان مسعود حداد سه گل، محمد حسین منصوری نیک دو گل، علی تسلیمیان دو گل، سعید کشانی و احمد نظری هر کدام یک گل برای نماینده کاشان به ثمر رسانیدند.

گل‌های تیم فردوسی مشهد نیز در این دیدار توسط رضا بهلولی، جواد قدیری و حسین رجبی به ثمر رسید.

دیدار رفت دو تیم در مشهد با نتیجه 5 بر یک به سود فردوسی مشهد به پایان رسیده بود.

بازیکنان تیم فوتسال کاشان را در این دیدار محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، سعید کشانی، محمد حسین منصوری‌نیک، علی تسلیمیان، احمد نظری، محسن منتظم، علی اصغر مدنی، امید مولایی، حامد جعفریان، ابوالفضل کریمی و مهرداد پارسا تشکیل دادند که با هدایت سعید محمودی برد شیرینی را رقم زدند.

بازیکنان تیم فردوسی مشهد نیز در این بازی نفراتی چون حمیدرضا ابراری‌نیا، علی پاک‌نهاد، جواد قدیری، علی فاخر، هاشم محمدی، محمد اکبری، رحمان بهلولی، احسان مالوار، حسن ناصری و حسین رجبی بودند که با مربی‌گری منصور مولایی و سرپرستی محمد حسین جعفر دهباشی شکست سنگینی مقابل کاشانی‌ها تجربه کردند.

تیم فوتسال کاشان در هفته یازدهم این رقابت‌ها هفته آینده در مشهد به مصاف دیگر نماینده مشهد و تیم رده سوم جدول می‌رود.  

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول