اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قم:

بهترین داوران فوتبال و فوتسال قم در لیگ‌های کشور قضاوت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از قضاوت بهترین داوران فوتبال و فوتسال قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور خبر داد.

بهترین داوران فوتبال و فوتسال قم در لیگ‌های کشور قضاوت می‌کنند

محمد فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه قم با توجه به استعداد بسیار بالایی که در داوری فوتبال و فوتسال دارد از معدود استان‌هایی است که در هر دو رشته از بهترین‌های داوری فوتبال کشور برخوردار است.

وی که سال‌ها به عنوان داور فوتبال و همچنین داور ملی فوتسال در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قضاوت دیدارهای مهمی را بر عهده داشته است افزود: هم اکنون نیز چهره‌های بسیار ارزنده‌ای از داوری فوتبال و فوتسال قم در لیگ‌های کشور مشغول قضاوت هستند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: همیشه نمرات عملکرد داوران فوتبال و فوتسال قم در رقابت‌هایی که قضاوت آنها به داوران قمی سپرده می‌شود را با جدیت از کمیته داوران فدراسیون فوتبال جویا می‌شویم که همگی گویای قضاوت مطلوب آنها بوده است.

وی یادآور شد: بعد از حسین نجاتی که به عنوان کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران یکی از چهره‌های سرشناس ورزش قم در عرصه قضاوت مسابقات فوتبال به شمار می‌رود اکنون داوران جوان و مستعدی در راه هستند که به زودی به لیگ‌های برتر کشور راه می‌یابند و شاهد قضاوت خوب آنها خواهیم بود.

فرجی در ادامه به قضاوت و نظارت برخی داوران و پیشکسوتان داوری قم در رقابت‌های لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور در روزهای پایانی دی ماه اشاره کرد و ابراز داشت: جمعی از داوران قمی به منظور قضاوت به مسابقات مختلف اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: به همین منظور ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت داوران قمی در مسابقات لیگ‌های مختلف کشوری به هیئت فوتبال استان قم ارسال شده است و امیدواریم این هفته نیز نمره‌های قابل قبولی از داوران قمی ببینیم.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مسابقه حساس بین تیم‌های فولاد یزد و شهرداری تبریز امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد را داوران اعزامی از قم قضاوت می‌کنند.

فرجی خاطرنشان کرد: بر این اساس علی صفایی به عنوان داور با کمک دو تن از دیگر داوران قمی به عنوان کمک داور یعنی رحیم حاجیلو و محمدعلی‌ پورمتقی مسابقه مهم تیم‌های فولاد یزد و شهرداری تبریز که بازی سرنوشت‌سازی محسوب می‌شود را داوری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز علی هاشمی‌ از قم قضاوت مهمی دارد، ضمن اینکه من نیز در رقابت‌های فوتبال کارکنان مناطق آزاد کشور در استان هرمزگان، از سیزدهم تا نوزدهم بهمن ماه قضاوت خواهم داشت.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول