اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فوتبال کاشان:

فوتسال کاشان نیازمند حمایت است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان خواستار حمایت مسئولان از فوتسال این شهرستان شد.

فوتسال کاشان نیازمند حمایت است

حسین فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: صعود تیم فوتسال کاشان در بین تیم‌های مطرح، متمول و متمکن کشور به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، امیدهای نوجوانان و جوانان شهرستان کاشان را برای ارائه ظرفیت‌ها و استعدادهای خود در یکی از بالاترین لیگ‌های کشور زنده کرد.

وی افزود: جوانان کاشانی که با کمترین هزینه و امکانات عنوان قهرمانی لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور را کسب کرده و به لیگ دسته اول کشور صعود کرده بودند انتظار داشتند مسئولان از آنان حمایت کنند تا زحمات و تلاش آنان هدر نرود اما از جوانان کاشانی کوچکترین حمایتی از سوی هیچ مسئولی در شهرستان نشد تا امروز نماینده کاشان در آستانه انحلال قرار داشته باشد.

نایب رئیس هیئت فوتبال کاشان اضافه کرد: مسئولان شهرستان در قبال نماینده کاشان که عده‌ای جوان آینده‌دار این شهرستان هستند، بی‌تفاوت هستند.

فتاح خاطرنشان کرد: افرادی که خود را کاشانی و شیفته خدمت به شهرستان می‌دانند به رفع مشکلات تیم فوتسال نمی‌توانند بی‌توجه باشد و این در حالی است که همه از مشکلات مالی تیم فوتسال کاشان اطلاع دارند اما نسبت به رفع مشکلات بازیکنان جوان تیم کاشان اقدامی صورت نمی‌گیرد.

به گفته وی در گذشته‌های نه چندان دور نیز به دلیل عدم حمایت و پشتیبانی مسئولان شهرستان، تیم‌های ورزشی زیادی در کاشان که نوجوانان و جوانان زیادی را از کوچه‌های سطح شهر در یک فضای ورزشی سالم و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی دور یکدیگر جمع کرده بودند منحل شدند و به خاطره‌ها پیوستند.

فتاح بیان داشت: ما در قبال نوجوانان و جوانان تیم‌های منحل شده دیروز شهرستان که معلوم نیست با دور شدن از میادین ورزشی چه سرنوشتی برایشان رقم خورده است مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.  

نایب رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان گفت: مدیر، مربی و سرپرست و بازیکنان تیم فوتسال کاشان حق دارند فریاد بکشند و طلب حمایت و کمک کنند چون برای این تیم بدون حمایتی خاص زحمت بسیار کشیده‌اند.

به گفته وی، شهرستان کاشان با معرفی بازیکنان مطرحی چون محمود زیدآبادی، جواد کاظمیان، احسان حاجی‌صفی، مصطفی چترآبگون و چهره‌هایی از این دست به لیگ‌های مطرح کشوری و تیم ملی، ثابت کرده است جوانانش استعداد لازم را برای حضور در میادین مهم کشوری دارند به شرط آنکه از حمایت و پشتیبانی لازم بهره‌مند شوند.

فتاح یادآور شد: شهرهای قرچک و ساوه که نصف کاشان هم جمعیت و وسعت ندارند در لیگ برتر فوتسال قدرت‌نمایی می‌کنند اما شهرستانی با قدمت و تمدن 8 هزار ساله و بهره‌مندی از صدها شرکت صنعتی بزرگ و کوچک، توان حمایت از یک تیم فوتسال در لیگ یک کشور را نداشته و در آستانه انحلال و بر باد رفتن زحمات چندین ساله جوانان کاشانی قرار دارد. 

وی متذکر شد: انتظار می‌رود پیش از اینکه نماینده کاشان در لیگ دسته یک کشور منحل شود و یا سقوط کند از این تیم حمایت‌های لازم صورت گیرد. 

انتهای پیام/2406/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول