اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان خبر داد

آمادگی تیم فوتسال علیصدر برای رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی علیصدر همدان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با برگزاری تمرینات منظم تیم فوتسال علیصدر برای رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور خود را آماده می‌کند.

آمادگی تیم فوتسال علیصدر برای رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: در سال گذشته در مراحل پایانی و بازی پلی‌آف نتوانستیم به لیگ دسته اول صعود کنیم اما از اتفاقات سال گذشته تجربه‌های زیاد کسب کردیم از این رو تنها با گذشت 10 روز از پایان رقابت‌های فصل قبل نسبت به ترمیم بدنه اصلی تیم و جذب سرمربی و کادر فنی جدید اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی در ادامه یادآور شد: با حمایت‌های مناسبی که معاون عمرانی استاندار همدان و مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در هیئت مدیره باشگاه دارند و با تصویب بودجه لازم و افزایش محسوسی که نسبت به سال گذشته داشتیم  این موضوع سبب شده تا برای صعود لیگ دسته بالاتر عزم خود را جذب کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ورزش استان به خصوص رشته جذاب و پر طرفدار فوتسال باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی علیصدر همدان در ادامه خاطرنشان کرد: با تأکید اعضای هیئت‌مدیره سعی کردیم تا حداکثر از نیروهای بومی استفاده کنیم و از این رو بیشتر از 75 درصد بازیکنان بومی استان و تمام کادر فنی صد درصد بومی هستند و با پیشنهاد سرمربی تیم از چهار بازیکن تأثیرگذار غیربومی بهره خواهیم برد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در هفته پنج جلسه تمرینی کار با توپ در سالن 6 هزار نفری انقلاب زیر نظر سید قاسم حسینی به عنوان سرمربی و کمک مربی تیم مرتضی عظیمی به صورت منظم انجام می‌شود و تمرینات بدنسازی و کار با وزنه از ابتدای بهمن ماه آغاز خواهد شد.

رضاییان اضافه کرد: بر اساس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشور 9 بهمن مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم باشگاه کشور برگزار خواهد شد که تیم‌های شرکت کننده باید مدارک خود را تا 15 بهمن تحویل این کمیته دهند و بر اساس اطلاعیه اولیه به احتمال زیاد مسابقات در اواخر سال 91 آغاز خواهد شد که در پایان دو تیم به رقابت‌های لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در رقابت‌های فصل گذشته مسابقات در لیگ دسته دوم در بازی پلی آف مغلوب حریف شد و نتوانست به لیگ بالاتر صعود کند.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول