اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدارسیون فوتبال ‌خبر داد

اختصاص یک سهمیه لیگ دسته اول فوتسال و دو فوتبال به چهارمحال وبختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس فدارسیون فوتبال کشور در سفر به چهارمحال وبختیاری از اختصاص یک سهمیه لیگ دسته اول فوتسال به این استان خبر داد.

اختصاص یک سهمیه لیگ دسته اول فوتسال و دو فوتبال به چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کفاشیان امروز در مراسم انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال این استان اظهار داشت: چهار محال و بختیاری در زمینه ورزش استعداد‌های فراوانی دارد و ورزشکاران آن در رشته‌های مختلف مقام‌های کشوری و جهانی بسیاری را کسب کرده‌اند.

وی افزود: مسئولان این استان باید تمام امکانات و شرایط لازم را برای گسترش فوتبال در این استان ‌فراهم کنند تا ورزشکاران این رشته ورزشی پرمخاطب نیز مثل سایر ورزشکاران دیگر رشته‌های ورزشی به تیم‌ ملی راه پیدا ‌کنند.

کفاشیان از اختصاص یک سهمیه لیگ دسته اول فوتسال کشور به این استان خبر داد و گفت: یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز در آینده‌ای نزدیک به این استان فوتبال‌دوست داده خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ‌با تقدیر از زحمات رئیس سابق هیئت فوتبال این استان، تصریح کرد: امید می‎رود مسئولان جدید بتوانند از تجربیات مدیران سابق به نحو احسن استفاده بکنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد و ناظر پیشرفت‌های خوبی در ورزش فوتبال این استان باشیم.

کفاشیان با اشاره به اینکه مسئولان هیئت فوتبال چهارمحال وبختیاری باید راه را برای درخشیدن استعداد‌های فوتبالی در این استان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: باید فضایی در فوتبال استان ایجاد شود که نوجوانان و جوانان این استان با جنب و جوش و نشاط بیشتری به سمت این رشته پرطرفدار سوق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رونق بیشتر فوتبال در این استان نیازمند یک عزم عمومی است، افزود: مسئولان باید تمام شرایط را برای توسعه فوتبال در استان انجام دهند و امکانات لازم را مهیا سازند تا در آینده‌ه‍ای نزدیک شاهد حضور اردو تیم‌های مختلف در این استان باشیم.

انتهای پیام/68008/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول