اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

سران فتنه آرزوی حکومت بر این مردم را به گور می‌برند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سران فتنه برای همیشه باید آرزوی حکومت بر این مردم را به گور ببرند.

سران فتنه آرزوی حکومت بر این مردم را به گور می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه در مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) بردسیر اظهار داشت: واقعه بزرگ کربلا را بدون ولایت‌مداری نمی‌توان دید، هر چه که هست دفاع از ولایت است و ولایت‌فقیه ما قطره‌ای از ولایت امیرالمومنین علی (ع) و سید‌الشهدا (ع) است.

وی با اشاره به اینکه قیام و فداکاری امام حسین (ع) انجام تکلیف بود، افزود: باید در هر مقطعی از زمان وظیفه و تکلیف خود را بشناسیم و امروز دفاع از خون شهدا و حفظ نظام اسلامی حضور به موقع و آگاهانه در عرصه‌های مختلف است.

خاتمی گفت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری یکی از این عرصه‌ها است و هر چه دشمنان حساس‌تر باشند مردم بر حضورشان می‌افزایند، همان‌طور که در انتخابات مجلس نیز رسانه‌های آنها همه‌ تلاش خود را به‌کار گرفتند تا ‌مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما مردم با حضور باشکوه خود سرنوشتشان را رقم زدند.

وی تصریح کرد: سران فتنه که برای همیشه باید آرزوی حکومت بر این مردم را به گور ببرند، مسئله انتخابات آزاد را با هدف آزاد نبودن انتخابات ریاست جمهوری بیان می‌کنند، دروغی که حدود سه سال و نیم آن را تکرار می‌کنند و با این شعار سرمایه حضور 40 میلیونی ملت را در عرصه دیپلماسی به آتش کشیدند.

خاتمی با اشاره به اینکه ملت به رئیس جمهوری رای می‌دهد که علاوه بر سایر شرایط، ولایت‌مداری خویش‌ را هم ثابت کرده باشد، گفت: تکلیف‌ اقتضا می‌کند که حضوری هوشیارانه، تکلیف‌مدارانه و باشکوه در انتخابات آینده داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: محرم و صفر به پایان رسید، اما به هر میزان که ما رنگ سیدالشهدا (ع) و اهل‌بیت (ع) را گرفته‌ایم به همان میزان عزاداری‌های ما پذیرفته شده است.

خاتمی اهتمام به نماز اول وقت و نماز جمعه و جماعت، رعایت و حفظ حجاب فاطمی، میزان پیروی از ولایت و رهرو راه شهیدان بودن را از جمله ملاک‌های ارزیابی قبولی عزاداری‌های دو ماه محرم و صفر دانست.

انتهای پیام/80027/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول