اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی هشدار داد

ترویج سکولاریسم با شعار شخصی‌سازی اسلام / بعد از فتنه 12 سفر استانی انجام دادم

خبرگزاری فارس: مرجع بزرگ شیعیان جهان با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی دین از سیاست افزود: تبلیغ سکولاریسم برای شخصی نشان دادن دین اسلام است.

ترویج سکولاریسم با شعار شخصی‌سازی اسلام / بعد از فتنه 12 سفر استانی انجام دادم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم دشتستان با اشاره به ولایت‌مداری مردم دشتستان اظهار داشت: مردم دشتستان قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم طاغوت همواره حضور داشته‌اند و در دوران بعد از انقلاب نیز در دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها حضور داشته‌اند.

وی افزود: تعداد بالای ایثارگران و جانبازان و شهدای دشتستان نشان‌دهنده حضور همیشگی مردم ولایت‌مدار دشتستان در عرصه دفاع از نظام اسلامی است.

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم شکرگذاری نعمت‌ها خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در قرآن به آن تاکید شده شکرگذاری نعمت‌هاست و اگر شکر نکنیم نعمت‌ها کاهش می‌یابد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه یکی از نعمت‌های مهم ما نعمت انقلاب اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی حاصل دسترنج شهدا و جانبازان است که باید با درک نعمت انقلاب اسلامی، شکر نعمت را به جا آوریم.

وی با معرفی صحیفه نور و وصیت‌نامه امام خمینی(ره) برای مطالعه مردم اذعان داشت: حاصل تجارب گران‌بهای امام عظیم‌الشأن در این کتب موجود است و مطالعه آنها گامی در شناخت نعمت انقلاب اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان جهان در ادامه به دشمنی‌های استکبار با اسلام اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان احساس کرده‌اند که دین اسلام زحمات آنها طی قرون و اعصار را از بین برده و به همین دلیل به مبارزه با اسلام پرداخته‌اند. 

تبلیغ جدایی دین از سیاست برای شخصی نشان دادن اسلام

نوری‌همدانی با اشاره به تبلیغ دشمنان برای جدایی دین از سیاست افزود: تبلیغات جدایی دین از سیاست برای سرگرم کردن مردم به امور دینی و شخصی نشان دادن دین اسلام است.

وی بیان کرد: دشمنان همچنین برای بدبین کردن زنان به اسلام نیز سعی کرده‌اند ترویج کنند که دین اسلام دیدگاه منفی به زن دارد.

این مرجع بزرگ شیعیان جهان گفت: در کتاب جایگاه بانوان در اسلام به شبهات در این زمینه پاسخ داده‌ام و جایگاه حقیقی زنان تبیین شده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به سومین هجمه دشمنان اظهار داشت: سومین هجمه دشمنان علیه اسلام این است که اسلام را طرفدار اغنیاء و ثروتمندان نشان می‌دهند و می‌خواهند بین اسلام و فقرا فاصله بیندازند.

وی با اشاره به سفرهای استانی خود نیز خاطرنشان کرد: بعد از فتنه 88 این دوازدهمین سفر استانی من است و در واقع بعد از جریان فتنه شرایطی به وجود آمد که به استان‌ها سفر کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی با ابراز رضایت از وضعیت ولایت‌مداری در استان بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر مردمی ولایت‌مدار و طرفدار ارزش‌های اسلامی هستند.

انتهای پیام/2451/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول