اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد:

گردن‌کلفت‌ها کاپیتان فتنه 92 شده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتقد به وجود رد پای برخی گرد‌ن‌کلفت‌ها در برنامه‌ریزی برای فتنه 92 هستیم گفت: این گردن‌کلفت‌ها کاپیتان فتنه 92 شده‌اند.

گردن‌کلفت‌ها کاپیتان فتنه 92 شده‌اند

 سیدعلی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها را تئوریسین فتنه‌ و ارباب فتنه‌گران در همه جای دنیا و البته در ایران دانست و گفت: هر کجا را که نگاه کنی؛ ردی از آن‌ها در فتنه‌ها احساس خواهی کرد.

این فعال سیاسی فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد اتاق فکر اصلی جریان فتنه را در واشنگتن، لندن و تل‌آویو دانست و گفت: بازی خوردگان داخلی هم به عنوان سربازان بی‌مزد و منت آن‌ها به خیانت علیه کشور و ملت خود مشغولند. 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فتنه 88 نیز در همین قالب قابل تجزیه و تحلیل است آن‌جا که سران سه‌گانه استکباری برنامه دادند و بازی‌خوردگان و عروسک‌های خیمه شب‌بازی داخلی خوش رقصی کرده و دستاورد بزرگ انقلاب و مردم را لگدمال کردند.

دانشی رمز فتنه 92 را انتخابات آزاد اعلام کرد و گفت: امروز دیگر هر کوچک و بزرگی می‌داند که فتنه‌گران با چه حربه‌ای وارد میدان خواهند شد و با بیانات رهبری اگر شکی هم در این زمینه بود برطرف گردید.

وی با ابراز تأسف از موضع‌گیری غلط و دشمن شادکن کسانی که با رأی مردم چندین سال در این نظام ریاست و حکومت کردند، گفت: افرادی همچون آقایان رفسنجانی، موسوی‌ خوئینی‌ها و البته آقای احمدی‌نژاد به واسطه همین رأی و با اعتمادی که نظام به آن‌ها کرد در این مملکت ریاست کردند.

وی با بیان این ‌که قائل به گردن‌کلفتی برخی در این زمینه هستیم، گفت: گردن‌کلفت‌ها اکنون کاپیتان فتنه 92 شده‌اند و حرف دشمن از زبان آن‌ها جاری می‌شود اما باید گفت در نظام اسلامی و در حاکمیت مردمسالار دینی گرد‌کلفتی جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر لزوم انتخابات آزاد، اظهار داشت: در این میان برخی به دنبال تأیید صلاحیت زورکی کاندیدای احتمالی جریان انحرافی، برخی هنوز به دنبال زنده کردن سران فتنه 88 و برخی دیگر نیز به صورت کلی به دنبال بازسازی خود و حاکم کردن تفکر خویش بر قوه مجریه و دولت آینده هستند. 

دانشی تصریح کرد: جریان انحرافی و فتنه که به هیچ‌وجه مورد تأیید نظام و مردم نیستند و هر چه قدر برای آن‌ها زور زده شود ره به جایی نخواهند برد و  آن دیگری نیز مدت‌های زیادی نیاز دارد تا بتواند با جبران اشتباهات خود را بازسازی کرده و دوباره مورد اعتماد واقع شود.

انتهای پیام/2571/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول