اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انصار حزب‌الله آذربایجان‌شرقی:

سر فتنه 88 و طراح فتنه 92 مراقب حرکت‌های خود باشند / حزب‌الله با کسی شوخی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول انصار حزب الله آذربایجان‌شرقی به سر فتنه 88 و طراح فتنه 92 همچنین جریانی که از ولایت منحرف و خارج شده‌اند، هشدار داد و از آنان خواست مراقب حرکت‌های خود باشند چرا که حزب‌الله با کسی شوخی ندارد.

سر فتنه 88 و طراح فتنه 92 مراقب حرکت‌های خود باشند / حزب‌الله با کسی شوخی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله بجانی پیش از ظهر امروز در سومین یادواره مردمی سالگرد شهادت نواب صفوی اظهار کرد: درود و سلام می‌فرستیم به روان پاک شهیدان گلگون کفن به خصوص شهید نواب صفوی که امروز سومین یادواره مردمی شهید نواب صفوی و یاران وفادارش در تبریز برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز ما جمع شده‌ایم تا با شهیدان از جمله شهید نواب صفوی عهد و پیمان ببندیم، جمع شده‌ایم تا به یاد هم بیندازیم که این انقلاب با خون دل خوردن‌ها و نثار خون به دست آمده است.

مسئول انصار حزب الله آذربایجان‌شرقی گفت: برای برپایی این انقلاب هزینه‌های بسیاری پرداخت شده است از این رو اگر برای حفظ انقلاب، نثار جان، مال و آبرو نیاز باشد نباید دریغ کنیم، نباید رنگ پرده‌ها، جنس مبل‌ها  نوع ماشین و خانه‌هایمان تنها دغدغه ما باشد.

وی تصریح کرد: نباید دغدغه ما فقط در خوراک، پوشاک، مسکن و میز ریاست باشد، انتهای دغدغه‌های صِرف نیاز حیوانی انسان، خواب زمستانی و حیوانی خواهد بود در حالی که انتها و هدف نهایی این انقلاب قیام جهانی حضرت مهدی (عج) و بیداری بشر است.

مسئول انصار حزب الله آذربایجان‌شرقی گفت: ما باید از خودمان بگذریم در غیر این صورت یک وقت به خود می‌آییم و می‌بینیم عمرمان تمام شد و هنوز گامی برای آن بزرگوار برنداشته‌ایم.

بجانی افزود: ما باید برای قیامت و پاسخگویی به شهیدان آماده باشیم و با رفتار خود افتخار شهیدان شویم نه اینکه شرمنده آنها شویم.

مسئول انصار حزب الله آذربایجان‌شرقی گفت: ما امسال در آغاز این یادواره دو هشدار جدی می‌دهیم یک هشدار به سر فتنه 88 و طراح فتنه 92 است که روزی با طرح پروژه تقلب دل ولایت را خون کرد و امروز با بحث انتخابات آزاد به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای نو است.

وی تصریح کرد: دومین هشدار را به جریانی می‌دهیم که از ولایت منحرف و خارج شده‌اند، ما با کسی شوخی نداریم و این عزت ولایت است که امنیت این افراد را تامین کرده است والا به خدا قسم مردم گوش همه  این منحرفان را گرفته و به زباله‌دان تاریخ خواهند انداخت.

مسئول انصار حزب الله آذربایجان‌شرقی گفت: اگر قرار است که با خون ما این انقلاب مستحکم‌تر شود و اجر مبارزاتمان اجر نواب باشد، تا این انقلاب حفظ بشود بی‌شک ما مشتاقانه و آماده‌ایم.

انتهای پیام/60001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول