اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتخابات وزارت کشور:

عبور از لایه‌های پیچیده فتنه 88 تجربه نظام را بالا برد

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتخابات وزارت کشور با تاکید بر اینکه ما در اجرای انتخابات باید قانونمند و امانتدار باشیم گفت: نظام با عبور از لایه‌های پیچیده فتنه 88 تجربه مهمی پیدا کرده است.

عبور از لایه‌های پیچیده فتنه 88 تجربه نظام را بالا برد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسنعلی نوری صبح امروز در همایش توجیهی - آموزشی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تجربه موفقی بود و از آنجا که انتخابات شوراها نیز با انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری هم‌زمان شده، اجرای عملی قوانین جدید کار دشواری است و نیاز به تلاش و فعالیت بیشتری دارد.

وی افزود: توجه به مکانیزه‌کردن انتخابات از ضرورت‌های این دوره است و در تلاشیم با نظم و هماهنگی در وزارت کشور بر اساس جدول زمان‌بندی شده همه امور را پیش ببریم و نظم و انضباط و تقید را در این دوره مانند سایر دوره‌ها عملی کنیم.

نوری تاکید کرد: در این دوره از انتخابات باید شناخت خود را از برکات انقلاب بیشتر کنیم و بدانیم که در خرداد 92 با شرکت در انتخابات در واقع در ماموریتی عظیم شرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای مردم تحریم و محاصره، حمله نظامی و جنگ تحمیلی و فتنه 88 را یادآوری کنیم، افزود: ملت ایران باید بداند که آمریکا اگر احساس کند در صحنه حضور نداریم، به سرعت اهداف خود را عملی می‌کند.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: مردم ایران اگر در همه عرصه‌ها حضور نداشتند، به طور قطع آمریکا تاکنون حمله خود را عملی کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: این تحریم‌ها نیز برای ایجاد نارضایتی است و بدانیم که دشمنان اگر قبلا می‌خواستند با دولت و نظام مبارزه کنند، اکنون می‌خواهند با مردم مبارزه کنند زیرا می‌دانند که مردم رمز بقای نظام اسلامی هستند.

نوری تاکید کرد: دولتی هم که در قبال این مردم قبول مسئولیت کرده است، باید تا لحظه آخر به کار خود ادامه دهد.

وی یادآور شد: انتخابات فرصتی برای خودنمایی ملت ایران است و ما این آمادگی را داریم تا این بستر را برای ملت ایران فراهم کنیم و ساده‌اندیشی است که در این مسیر دشمن را نادیده بگیریم و از فتنه آنها غافل باشیم.

نوری خاطرنشان کرد: همان‌طور که ما در لایه‌های پیچیده فتنه 88 تجربه پیدا کرده‌ایم، دشمن نیز با آنالیز علل ناکامی خود، به تجربیات جدیدی دست یافته است.

وی تاکید کرد: ما باید یک کار جمعی را در سراسر کشور با نظم و هماهنگی انجام دهیم و قدرت یک زنجیر به ضعیف‌ترین حلقه آن است نه قوی‌ترین حلقه آن.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور خطاب به شرکت‌کنندگان در این همایش توجیهی عنوان کرد: قانونمند و امانتدار باشیم و مشارکت گسترده و عدالت‌محوری را محور شعارهای خود قرار دهیم.

به گزارش فارس، همایش منطقه‌ای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت دو روز با حضور مجریان انتخابات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به میزبانی یزد در سالن منتظر قائم دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2464/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول