اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش مطرح کرد

مواضع شفاف آیت‌الله نوری همدانی در فتنه 88 / دفاع عملی از ولایت فقیه

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش به موضع‌گیری بی‌نظیر و شفاف آیت‌الله نوری همدانی در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: موضع ایشان در جریان فتنه 88 نمونه بود و با این مواضع شفاف، عملا از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب دفاع کرد.

مواضع شفاف آیت‌الله نوری همدانی در فتنه 88 / دفاع عملی از ولایت فقیه

حجت‌الاسلام خداداد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به حضور پرخیر و برکت مرجع عالیقدر شیعیان جهان در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی مرجعی است که در زمان کنونی در تبعیت از ولایت فقیه و پیشبرد اهداف نظام اسلامی و انقلاب نمونه است.

وی افزود: این مرجع عالیقدر در این سن و سال با شور خاصی از ولایت فقیه دفاع می‌کند و این امر اهمیت بسیار زیادی دارد.

امام جمعه آبپخش با اشاره به موضع‌گیری بی‌نظیر و شفاف ایشان در جریان فتنه 88 خاطرنشان کرد: موضع ایشان در جریان فتنه 88 نمونه بود و چنین موضع شفافی در کمتر فردی دیده شد و با این مواضع شفاف، عملا از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب دفاع کرد.

رضایی تصریح کرد: سفر این مرجع بزرگوار در روحیه ولایت‌مداری مردم استان و شهرستان دشتستان بسیار تاثیرگذار است.

تقویت خط ولایت با سفر آیت‌الله نوری همدانی

وی اضافه کرد: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی به دعوت آیت‌الله صفایی‌بوشهری به استان مشرف شده‌اند و حضورش سبب تقویت خط ولایت می‌شود.

امام جمعه آبپخش یادآور شد: قطعا این حضور، انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها را تقویت می‌کند و در شرایطی که به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم این حضور در تقویت بصیرت مردم بسیار تاثیرگذار است.

رضایی اذعان داشت: مردم همواره به مراجع و روحانیت معظم عشق می‌ورزند و به فضل خدا مردم دشتستان در مصلای نماز جمعه استقبالی بی‌نظیر از ایشان به عمل می‌آورند.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر شنبه وارد استان بوشهر شده‌اند و روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور در برازجان با مردم شهرستان دشتستان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول