اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

بزرگترین ضربه بر پیکره دشمنان ایران اسلامی در فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین ضربه بر پیکره دشمنان ایران اسلامی در فتنه 88 بود چرا که با همه امکانات و تجهیزات خود برای مقابله با نظام اسلامی گام برداشته بودند.

بزرگترین ضربه بر پیکره دشمنان ایران اسلامی در فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سردار یونس امیری صبح امروز در همایش نشست بصیرتی شهرستان چرام با بیان این‌که دشمنان باور نداشتند در قلب خاورمیانه حکومتی به نام حکومت اسلامی تشکیل شود، اظهار کرد: هیچ کجای دنیا امروز حکومتی به جز حکومت جمهوری اسلامی ایران به نام حکومت اسلامی سراغ نداریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که بعد از اعلام اهداف حکومت اسلامی در ایران دشمن توطئه‌ها را آغاز کرد، بیان داشت: از همان ابتدا دشمن تهدیدها و تحریم‌ها را علیه ما آغاز کرد.

وی با بیان این‌که هر رئیس جمهوری در آمریکا روی کار آمده سالی یک‌بار این تحریم‌ها را طراحی می‌کند، گفت: اگر یک رئیس جمهور چهار سال ریاست کرد چهار بار در طول خدمت ما را تحریم کرده و دوباره تحریم‌ها را تمدید می‌کند.

این مسئول با بیان این‌که این تحریم‌ها را از ابتدای انقلاب داشته‌ایم، ابراز کرد: تحریم‌ها از همان ابتدای انقلاب وجود داشته و در این چند سال اخیر به زعم خویش عرصه را بر ما تنگ کرده است.

امیری اضافه کرد: از اوایل انقلاب دشمن ترورها، بمب‌گذاری‌ها، جنگ‌های خیابانی و به شهادت رساندن مسئولان و مردم ما را برنامه‌ریزی می‌کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که وقتی دشمن در جنگ نرم به هدفش نرسید به سراغ جنگ سخت رفت، متذکر شد: هشت سال رژیم سفاک بعث عراق را با ما درگیر کردند و تمام غربی‌ها پشتیبان آن‌ها شدند اما باز هم به نتیجه نرسیدند.

وی با بیان این‌که بعد از جنگ رهبر معظم انقلاب فرمودند «جنگ تمام شد اما دفاع همچنان باقی است»، خاطرنشان کرد: ظاهر جنگ تمام شده اما مبارزه با دشمن باقی است چرا که مبارزه‌ای تمام و کمال بین اسلام و غرب است.

این مسئول با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: دشمن در جنگ نرم بهترین زمان را برای خود سال 88 دانست و با تمام توان وارد عرصه شد.

سردار امیری تصریح کرد: همه مسئولان و رؤسای جمهوری غربی وارد میدان شدند و تمام سفارت‌خانه‌ها را در اختیار فتنه‌گران و منافقین گذاشتند اما باز هم شکست خوردند.

وی با اشاره به این‌که دشمن هر روز در اتاق فکر خود علیه جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان برنامه طراحی می‌کند، تاکید کرد: یک کشور اسلامی در هیچ جای جهان نیست که از دست آن‌ها در امان باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که امام آمد و بصیرتی به دنیا داد و تحولی در دنیا ایجاد کرد، بیان داشت: به واسطه این بصیرت و آگاهی امام امروز شاهد هستیم به لطف الهی خیزش‌ها و بیداری اسلامی تا عمق کشورهای زیر سلطه آن‌ها فرا رفته که نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

این مسئول با بیان این‌که دشمن با تمام توان وارد میدان شده و به گمان خود فکر می‌کنند حصاری دور ما کشیده‌اند، گفت: ما روزانه 2 میلیون و 300 هزار بشکه صادرات نفت داشتیم که آن را به 600 هزار بشکه رساندند و به لطف الهی این معادله در حال تغییر است.

انتهای پیام/82002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول