اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

حفظ آرامش سیاسی کشور از تاکیدات رهبری در خصوص انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ حفظ آرامش سیاسی کشور از تاکیدات رهبری در خصوص انتخابات است.

حفظ آرامش سیاسی کشور از تاکیدات رهبری در خصوص انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: حفظ آرامش فضای سیاسی جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی پرشور در سال آینده محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری باید با افرادی که به آرامش و ثبات کشور لطمه می‌زنند، مقابله کرد، افزود: استمرار ثبات سیاسی کشور در فضایی مطلوب از تاکیدات رهبری در این زمینه است.

*حفظ آرامش جامعه ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تا قبل از برگزاری انتخابات و در زمان برگزاری آن باید آرامش در جامعه حاکم باشد، خاطرنشان کرد: نگهداری این فضا از ضروریات جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با هوشمندی لازم به حفظ آرامش در جامعه کمک کنند، افزود: از دیدگاه رهبری مردم همواره به حفظ آرامش در فضای کشور کمک کردند.

*نظام جمهوری اسلامی مصداق عینی تحقق وعده‌های الهی است

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی مصداق عینی تحقق وعده‌های الهی است، افزود: با وجود همه توطئه‌ها و فشارهای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی، نظام همچنان مقتدر و اثرگذار در منطقه و جهان است.

وی دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی را از ویژگی‌های ملت ایران دانست و گفت: جبهه استکبار از همه توان خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده اما به دلیل شناخت ملت از توطئه‌های دشمنان، این حربه‌ها ناکارآمد شده است.

*احیای موقوفات از ضروریات جامعه محسوب می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به قرار گرفتن در هفته وقف، وقف را سنت حسنه عنوان کرد و گفت: باید برای احیای این سنت حسنه اقدامات لازم انجام شود.

وی با تبریک 12 ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام از دیدگاه برخی علما تصریح کرد: دشمنان از اختلاف روز میلاد پیامبر گرامی اسلام به نفع خود استفاده می‌کردند که امام خمینی با نامگذاری هفته وحدت توطئه دشمنان را خنثی کرد.

آیت‌الله خاتمی با گرامیداشت چهارم بهمن ماه سال 57 این روز را از روزهای حساس و تاریخ‌ساز در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: با تشدید مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی شاه از ایران فرار کرد.

وی با اشاره به نهم ربیع‌الاول آغاز حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) تصریح کرد: این روز باید گرامی داشته شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول