اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

دشمن به دنبال پیاده کردن راهکارهای شیطانی خود در انتخابات ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: دشمن در انتظار برگزاری انتخابات ایران و پیاده کردن برنامه‌ها و راهکارهای شیطانی است اما حضور حداکثری مردم تمام مکرهای آنها را خنثی می‌کند.

دشمن به دنبال پیاده کردن راهکارهای شیطانی خود در انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، کبری مهرورز ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری را مهم‌ترین رویداد سیاسی در پیش روی ایران دانست و اظهار کرد: انتخابات با شکوه ریاست جمهوری به صورت ملی و انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز منطقه‌ای و محلی برگزار می‌شود که به لحاظ ساختاری کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و نیازمند ساز و کار دقیق‌تر و دقت نظر بیشتر مدیران اجرایی است.

وی تصریح کرد: مدیران شهرستان‌های گیلان با همکاری، هوشیاری و وحدت دو انتخابات مهم در پیش‌رو را مانند دوره‌های گذشته با کمترین حاشیه به انجام می‌رسانند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در انتظار برگزاری انتخابات ایران است تا بتواند برنامه‌ها و راهکارهای شیطانی خود را اجرایی کند، افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر اصول و ارزش‌ها و استقلال بدون اتکا به قدرت‌های بیگانه توانسته است به جایگاه رفیعی در جهان اسلام و خاورمیانه برسد و دشمن با برنامه‌های اخیر خود علیه نظام حاکمیت اسلامی به دنبال به انزوا کشاندن جهان اسلام و جمهوری اسلامی و تضعیف پایه‌های مردمی نظام است.

به گفته وی، دشمن انتخابات را فرصتی می‌داند که در این فرصت مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری و با نشاط خود تمام مکرهای دشمنان را خنثی می‌کنند.

مهرورز با بیان اینکه دشمن پس از شکست مفتضحانه خود در فتنه 88 و بی‌نتیجه ماندن راهکارهای خود با طرح انتخابات آزاد برای دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری ایران قد علم کرده است، اذعان کرد: با چنین حرکت‌هایی، هوشیاری تمام مدیران و وحدت مسئولان حیاتی است تا بار امنیتی انتخابات کاهش یابد.

وی، با اشاره به اینکه دین‌باوری، خوداتکایی و کامیابی مردم جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مورد تهدید دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن از راهکارهای مختلفی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند که در اقدام شدید خود تحریم اقتصادی را در پیش گرفته تا بتواند به قشر کم‌درآمد جامعه ایران فشار اقتصادی وارد کرده و وضعیت معیشتی نامناسبی را ایجاد کند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان مشکلات اقتصادی ایجاد شده از طرف دشمن را مانند حفره‌هایی دانست که دشمن قصد دارد از طریق آن باورها و اعتقادهای مردم را کمرنگ کند و منتظر انتخابات ایران است تا بتواند پس از نفوذ برنامه‌های خود را پیاده کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان تمام تلاش خود را صرف برطرف کردن تنگناهای معیشتی مردم به‌کار گیرند، یادآور شد: ایجاد فضای با نشاط سیاسی، پرهیز از هرگونه تنش‌های منطقه‌ای و ایجاد همگرایی و وحدت باید به عنوان یک اصل سرلوحه کار تمام مدیران قرار گیرد و از ظرفیت‌های معنوی منطقه مانند ائمه جمعه و جماعت برای تلطیف فضای سیاسی و اجتماعی در شهرستان‌ها استفاده شود.

مهرورز با بیان اینکه ما وارث خون شهدا هستیم، متذکر شد: مسئولیتی که به ما سپرده شده امانت است که باید محافظ آن باشیم.

وی گفت: مدیران با حضور مستمر و پررنگ خود در بین مردم به مشکلات معیشتی آنها رسیدگی کنند و با ایجاد روابط عاطفی و اخلاقی بین آنها می‌توانند برخی از مشکلات را برطرف کرده و نارضایتی‌های اجتماعی را کاهش دهند.

این مسئول جابه‌جایی مدیران را نشانه شایستگی نداشتن آنها ندانست و افزود: این امر فرصتی است که مدیران می‌توانند برای خدمت به مردم از آن استفاده کنند.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های سه ساله محمدرضا محسنی معاون سابق فرماندار فومن، حکمت توفیقی که سابقه بخشدار تولم‌شهر و شهردار صومعه‌سرا را در پرونده مدیریتی خود دارد به عنوان معاون فرماندار فومن معرفی کرد.

انتهای پیام/84002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول