اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

تلاش می‌کنیم انتخابات 92 باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم انتخابات 92 باشکوه برگزار شود، گفت: اقلیت‌های دینی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری و سایر آئین‌های سیاسی حساسیت لازم را دارند و با احساس مسئولیت شرکت می‌کنند.

تلاش می‌کنیم انتخابات 92 باشکوه برگزار شود

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پیروان ادیان توحیدی اعم از برادران مسیحی، زرتشتی و کلیمی در مقابل وقایع سیاسی و اجتماعی کشور احساس مسئولیت کرده و حضور مؤثری را از خود به منصه ظهور می‌رسانند بنابراین انتخابات پیش‌رو نیز حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

وی شرکت در انتخابات را یک اقدام ارزشمند دانست و گفت: اقلیت‌های دینی در کنار سایر ملت ایران اسلامی در انتخابات‌های سال آینده شرکت کرده و در همه امور مربوط به این موضوع اعم از تبلیغات، فضاسازی جامعه، ترغیب و تشویق مردم همکاری می‌کنند تا این رویداد بزرگ با شکوه خاصی به انجام برسد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه 100 درصد جامعه مسیحیان در این انتخاب بزرگ و تاثیرگذار شرکت می‌کنند بیان داشت: حضور گسترده و میلیونی، یک مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار جهانی است به طوری که ملت ایران در این روز از اعماق وجود فریاد می‌زنند که به دلسوز و قیم نیاز ندارند.

وی ایران را یک کشور مستقل دارای ملتی متکی به نفس و متعهد دانست و بیان داشت: در طول 33 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد به هیچ کس اجازه نداده‌ایم برای ما خط و خطوط تعیین کند بنابراین در همه امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری داخلی تصمیم‌گیری شده است.

بت‌کلیا با اظهار به اینکه برای انتخاب فرد اصلح تلاش شود اظهار داشت: در حال حاضر مشکلاتی در کشورمان وجود دارد همچنین در عرصه جهانی نیز رویدادها و تحول‌های مهم و چشم‌گیر زیادی به وقوع پیوسته است بنابراین لازم است هم‌وطنان با بررسی سوابق، عملکرد کاندیداها بهترین انتخاب را داشته باشند و به فرد برگزیده نیز یاری برسانند تا در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام موفقیت‌های لازم را کسب کند.

انتهای پیام/61002/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول