اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کمیسیون امنیت ملی مباحث امنیتی انتخابات آتی را رصد می‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های این کمیسیون در ارتباط با انتخابات آتی گفت: کمیسیون امنیت ملی مباحث امنیتی انتخابات آتی را رصد می‌کند.

کمیسیون امنیت ملی مباحث امنیتی انتخابات آتی را رصد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دفاتر نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، سید حسین نقوی حسینی گفت: تجربه فتنه 88 اثبات کرد که دستگاه‌های امنیتی اجازه هیچگونه تحرکی را به دشمن نخواهند داد.

نماینده شهرستان های ورامین و  قرچک به موضوع تامین امنیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و به باشگاه خبرنگاران گفت:با استناد به تجربه فتنه 88 مطمئن هستیم دشمنان از هم اکنون برنامه‌ریزی‌هایی داشته و تاکتیک‌هایی را تنظیم‌ کرده‌اند تا مجددا انتخابات ریاست جمهوری را به چالش بکشانند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تجربه فتنه 88 اثبات کرد که دستگاه‌های امنیتی اجازه هیچگونه تحرکی را به دشمن نخواهند داد.

نماینده شهرستان های ورامین و  قرچک خاطرنشان کرد: این کمیسیون مواضع ، اظهار نظر و تاکتیک‌های احتمالی مباحث امنیتی دشمنان را پیش‌بینی کرده و اوضاع را رصد می‌کند تا انتخابات سال آینده با آرامش و به دور از هرگونه چالش برگزار شود.

گفتنی است؛ طبق اطلاعیه وزارت کشور انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 24 خرداد ماه سال 92 برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول