اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

بصیرت لازمه شرکت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخاباتی هستیم که لازمه آن داشتن بصیرت است، باید مراقب باشیم که در همه کارها بصیرت را سرلوحه خود قرار دهیم.

بصیرت لازمه شرکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در این شهرستان جهل را منشاء همه مشکلات بشری دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخاباتی هستیم که لازمه آن داشتن بصیرت است، باید مراقب باشیم که در همه کارها بصیرت را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در منطقه ساردوئیه مدرسه‌هایی با بیش از 100 هکتار زمین وجود دارد که بدون استفاده و فرسوده هستند، اگر در این شورا مصوب شود، بخشی از آن را فروخته و برای احداث مکان‌های مناسب در سایر زمین‌ هزینه کنیم تا مورد استفاده قرار گیرد.

علی‌اکبر علیدادی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این جلسه با اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر این نهاد اظهار داشت: بیش از 20 برنامه به شکل مدون طراحی شده که در ایام مبارک دهه فجر هر روز یک برنامه به شکل نمادین و سایر برنامه‌ها توسط مدرسه‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ما آمادگی کامل برای برگزاری برنامه‌های جدید در ایام دهه فجر را داریم، ابراز داشت: سالن کنفرانس اردوگاه دلفارد آماده افتتاح است و همچنین یک نمازخانه در این مکان در حال احداث است.

مهران محمودی نماینده معاون بهداشت اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این جلسه اظهار داشت: حوادثی که امروز در جامعه ما رخ داده، برگرفته از سیاست‌های استکبار جهانی است که تمام هجمه آن‌ها علیه نظام انجام می‌گیرد بر همین اساس ما باید هوشیار و بیدار بوده تا دشمن راه به جایی نبرد.

وی اذعان داشت: آموزش و پرورش پل ارتباطی با خانواده است که اگر این پل ارتباطی قوی باشد، اجتماع ما سالم است، اما بخش بزرگی از رسالت تربیتی خانواده‌ها را آموزش و پرورش می‌تواند بر دوش بگیرد و فرزندان ما را هدایت کند.

انتهای پیام/80002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول