اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

برنامه‏های فرهنگی آموزش و پرورش با موضوع وقف تقویت شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر تقویت فرهنگ وقف در جامعه، ابراز داشت: برنامه‏های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با موضوع وقف باید هر ساله تقویت شود.

برنامه‏های فرهنگی آموزش و پرورش با موضوع وقف تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعدازظهر امروز در همایش دانش‏آموزی با عنوان وقف، اظهار داشت: فعالیت‏های مختلفی برای دانش‏آموزان صورت گرفته است که از ماندگارترین آن‏ها مسابقه انشای دانش‏آموزی با موضوع وقف بوده است.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ وقف در جامعه، ابراز داشت: برنامه‏های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با موضوع وقف باید هر ساله تقویت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان توجه به فرهنگ‌سازی وقف در بین دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به موضوع وقف با اولویت ترویج آن در بخش آموزش و پرورش قابل تقدیر است.

وی کار فرهنگی در آموزش و پرورش را دارای گستره بیشتری عنوان کرد و یادآور شد: توجه به فعالیت‏های فرهنگی در بین دانش‌آموزان، خانواده‏ها را نیز درگیر فعالیت فرهنگی خواهد کرد.

نظری به همکاری اداره کسب آموزش و پرورش و اوقاف اشاره کرد و گفت: سه سال است که همکاری و تعامل بسیار نزدیکی با اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان زنجان صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان توجه اوقاف به موضوع وقف در بین دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به این سنت الهی در بین دانش‏آموزان بسیار مناسب و قابل توجه است.

وی افزایش دانش و علم دانش‏آموزان در حوزه وقف را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: فعالیت‏های فرهنگی برای گسترش وقف در جامعه از طریق دانش‏آموزان دارای وجوه بسیار مثبتی است.

نظری به مسابقه انشای دانش‏آموزی با موضوع وقف اشاره کرد و گفت: این مسابقه در سال گذشته اجرا شد که دانش‏آموزان بسیاری در آن شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه یک‌هزار و 500 نفر به مرحله استانی راه یافتند، افزود: از این تعداد نفرات برتر استانی انتخاب شدند.

وی برگزاری ایده انشای دانش‏آموزی با موضوع وقف را در استان زنجان الگویی برای سایر استان‏ها عنوان کرد و اظهار داشت: نمونه این برنامه‌ها باید در سطح کشور برگزار شود.

نظری خواستار تقویت این برنامه در سال‏های آینده شد و اظهار کرد: باید این برنامه در سال‏های آینده با آسیب‏شناسی مناسبی گسترش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید برگزاری انشای دانش‏آموزی با موضوع وقف در برنامه سالانه به عنوان اولویت‏های ثابت اجرایی گنجانده شود، افزود: باید به صورت ثابت این برنامه هر ساله اجرایی شود.

وی خواستار همکاری نزدیک بین اداره کل آموزش و پرورش و اداره اوقاف شد و یادآور شد: در برنامه‏های فرهنگی باید همکاری و تعامل‏ها بین دستگاه‏های اجرایی افزایش یابد.

در این مراسم دانش‏آموزان برتر مقالات خود را با موضوع وقف ارائه دادند و در پایان همایش از برگزیدگان تجلیل شد.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول