اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن قمی تیم شهرداری ساوه:

مصمم به متوقف کردن صبا هستیم/ از غیبت حسن زاده ناراحت شدم

خبرگزاری فارس: بازیکن قمی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: بازیکنان شهرداری مصمم به متوقف کردن صبای قم در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال هستند.

مصمم به متوقف کردن صبا هستیم/ از غیبت حسن زاده ناراحت شدم

سعید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما در میانه جدول رده بندی 22 امتیاز از تیم صبای قم کمتر داریم و طبیعی است که از این نظر عملکرد صبا و شهرداری ساوه قابل مقایسه نیست اما در میدان مسابقه شرایط تفاوت دارد.

وی که سال‌ها در تیم‌های مختلف فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور توپ زده است، اضافه کرد: از اینکه در مقابل بازیکنان همشهری خودم قرار می‌گیرم هم خوشحال و هم ناراحت هستم زیرا صبا امسال در مسیر و شرایط بسیار خوبی برای قهرمانی قرار دارد و دوست ندارم هیچ تیمی جلودار صبا باشد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال امید افزود: از سوی دیگر الان عضو تیم شهرداری ساوه و مأمور به ارائه بهترین بازی خود در مقابل صبای قم هستم و به همین خاطر باید تمام تلاش خود را در کنار سایر هم تیمی‌ها به کار بگیرم.

وی عنوان کرد: دوستان بسیار زیادی در تیم صبا دارم و بهتر است که بگویم از اینکه سال‌ها در کنار آنها در تیم‌های ارم کیش و کیش ایر بودم به خودم می‌بالم اما در این دیدار به حکم وظیفه باید بهترین بازی خود را برای تیم شهرداری ساوه انجام دهم.

قاسمی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا غیبت علی اصغر حسن زاده و محمد دهقان می‌تواند در روند رو به جلوی صبای قم تأثیر منفی بگذارد، تصریح کرد: علی اصغر حسن زاده بازیکن بسیار بزرگی است، او در دو دوره جام جهانی فوتسال بازی کرده و چند دوره با تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده و بازیکن پرافتخاری است و هر تیمی دوست دارد بازیکنی مانند او داشته باشد.

وی گفت: ای کاش حسن زاده در این بازی حضور داشت چون تکنیک، درک بالا و بازی تاکتیکی قابلیت‌هایی است که او دارد. دوست داشتم حسن زاده در میدان بود اما از اینکه او حضور ندارد اصلاً خوشحال نیستم و بازیکنان ما می‌دانند که در مقابله با دیگر بازیکنان توانای صبای قم کار مشکلی داریم.

مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه از ساعت 16 عصر امروز پنجشنبه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول