اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قائمیه صورت گرفت

ثبت هفتاد و هفتمین وقف جدید در فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قائمیه گفت: هفتاد و هفتمین وقف جدید استان فارس در قائمیه ثبت شد.

ثبت هفتاد و هفتمین وقف جدید در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، ناصر مرادی اظهار داشت: به مناسبت هفته وقف توسط لطف‌الله رضائی ساکن قائمیه، یک زمین به متراژ 3 هزار متر مربع در این شهر برای قبرستان مسلمانان وقف شد.

وی در ادامه عنوان کرد: ارزش این زمین 30 میلیون تومان است که در روستای حاجی آباد غوری بخش چنار شاهیجان قرار دارد.

بر اساس این گزارش همچنین نخستین نشست مشترک مربیان پیش‌دبستانی موسسه قرآنی بیت‌الاحزان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد.

مدیر موسسه موقوفه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: این نشست یک‌روزه به منظور همسان‌سازی شیوه‌های آموزش قرآن کودکان پیش‌دبستانی و جلوگیری از موازی‌کاری آموزشی با حضور 200 نفر از مربیان، مسئولان پیش‌دبستانی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی افزود: در این جلسه مسائل مختلف آموزشی و تربیتی با شیوه‌های تدریس مفاهیم قرآنی و نحوه تعلیم حفظ آیات قرآن به کودکان و نونهالان به صورت نقد و نظر مطرح شد.

وی گفت: موسسه موقوفه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در سال 75 با هدف آموزش قرآن و تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) تاسیس و سال گذشته با نیت امور قرآنی وقف شد.

مدیر موسسه موقوفه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) اذعان داشت: این موسسه هم‌اکنون دارای 108 شعبه در سطح کشور بوده و در بخش‌های مختلف قرآنی از جمله تربیت حافظان قرآن کریم فعالیت می‌کند و تا کنون توفیق تربیت 620 حافظ کل قرآن را داشته است.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول