اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع ملی‌پوش مس کرمان عنوان کرد

توقف ناکامی‌های مس با شکست فولاد / نگاه ویژه لوکا به جوانان

خبرگزاری فارس: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: مس تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در دور برگشت مسابقات نیز با بدشانسی نتایج خوبی نگرفته است، برتری برابر فولاد نوار ناکامی مس در دور برگشت رقابت‌ها را پاره می‌کند.

توقف ناکامی‌های مس با شکست فولاد / نگاه ویژه لوکا به جوانان

محمدحسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به اتفاقات ابتدای فصل و عدم حضورش در بین بازیکنان نارنجی‌پوش اشاره کرد و اظهار داشت:  فصل گذشته در سه جبهه متفاوت حضور داشتم و در کنار تیم بزرگ‌سالان مس تمرین می‌کردم، علاوه بر آن باشگاه از من خواسته بود تا تیم جوانان مس را همراهی کنم.

وی افزود: در همین حین در اردوهای فشرده و مداوم تیم ملی جوانان نیز حضور داشتم، بازی‌های مقدماتی جوانان آسیا در راه بود و باید جایگاهم را در تیم ملی جوانان حفظ می‌کردم، همه این مسائل موجب شد تا فشار زیادی را تحمل و مصدوم شوم در ابتدا مصدومیتم را جدی نگرفتم و با استراحت چند روزه‌ای به همراه تیم ملی به اردوی روسیه رفتم.

حیدری عنوان کرد: در این مسابقات برای تیم ملی در سه دیدار به میدان رفتم و پس از بازگشت از روسیه مصدومیتم تشدید و به مدت یک‌ماه خانه‌نشین شدم، اما دوباره با تیم ملی به اردوی امارت رفتم و مشکل مصدومیتم برطرف نشده بود و با بازگشت از امارات پنج ماه برای مصدومیتم زمان صرف شد تا بتوانم بار دیگر با سلامت کامل به میادین باز گردم.

وی افزود: در مجموع همه این مسائل و مشکلات موجب شد تا نتوانم در جمع نفرات مس در نیم‌فصل نخست حضور داشته باشم.

حیدری با بیان اینکه در طی دوران مصدومیتم هیچ‌گاه شخصی از اهالی و مسئولان فوتبال کرمان جویای احوالم نشد، گفت: تنها کسی که در این چند ماه هر هفته با من تلفنی صحبت کرد و جویای احوالم بود، اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان بود.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه در انجام تمرینات بدنسازی و تمرینات تخصصی برای بازگشت دوباره به میدان فرزاد فروزی مدیر مرکز سنجش استعدادهای ورزش استان کرمان کمک زیادی به من کرد و جا دارد از آنها تشکر کنم.

مدافع میانی تیم ملی جوانان پیرامون انتشار اخباری در زمینه تلاش وی برای جدایی از مس در ابتدای فصل گفت: من باید برای آینده‌ام برنامه‌ریزی داشته باشم گویا کادر فنی نظر مثبتی برای بازی گرفتن از من نداشتند و من نیز برای آن که بتوانم در تیم دیگری بازی کنم، دنبال رضایت‌نامه بودم.

حیدری خاطرنشان کرد: حتی در این بین با مسئولان وقت تیم مذاکراتی داشتم و یکی دو تیم لیگ یکی را به عنوان مقصد حضورم انتخاب کرده بودم با بهمن فروتن و باشگاه رفسنجان نیز مذاکرات نهایی‌ام را انجام دادم، اما هیچ‌یک از این اتفاقات رخ نداد و من بار دیگر به مس کرمان بازگشتم.

مدافع میانی تیم ملی جوانان کشورمان افزود: قاسم‌پور از همان ابتدای فصل با حضور من در تیم مخالفتی نداشت، اما من بنا به دلایلی برای تثبیت جایگاهم در تیم ملی جوانان دنبال بازی کردن در تیمی بودم که بتوانم به عنوان بازیکن اصلی در زمین حضور داشته باشم حتی اگر کارت بازی من صادر شده بود و در دیدار برابر شهرداری یاسوج وی از من به عنوان بازیکن ثابت بازی می‌گرفت.

وی بیان کرد: طی مدت حضورم در کنار تیم با انگیزه بالا در تمرینات، حضور منظمی داشتم اما قسمت نشد تا با وی همکاری بیشتری داشته باشم امیدوارم با توجه به حضور لوکا در کنار تیم و نگاه ویژه‌ای که وی به بازیکنان بومی و جوان تیم دارد، بتوانم به حق و شایستگی‌ام برسم.

حیدری در زمینه نتایج اخیر تیم در دور برگشت مسابقات افزود: این که تیم در چند دیدار نتوانسته نتیجه لازم را کسب کند، حکایت از بی‌کفایتی کادر فنی نیست، کادر فنی و شخص لوکا به زمان بیشتری برای شناخت از تیم نیاز دارند، البته معتقدم روند نتایج تیم در مسابقات آتی تغییر می‌کند و مس بار دیگر به رده‌های رو به بالای جدول باز می‌گردد.

وی در زمینه دیدار مس و فولاد گفت: این دیدار نقش تعیین‌کننده‌ای در بازگشت مس به جایگاه مطلوبش دارد، قطعا باید استفاده مطلوبی از امتیاز میزبانی کنیم و همچنین فولاد، تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان خبره‌ای بهره‌مند است اما مس نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برای پاره کردن نوار بدشانسی‌هایش در این دیدار تنها به پیروزی برابر فولاد فکر می‌کند.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول