اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول آزادگان

تیم فوتبال شاهین با جوانانش صدرنشین لیگ را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شاهین بوشهر عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز صدرنشین لیگ یک را متوقف کرد.

تیم فوتبال شاهین با جوانانش صدرنشین لیگ را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاهین بوشهر امروز همچون دو بازی گذشته خود با استفاده از بازیکنان جوان و امید در مقابل صدرنشین لیگ قرار گرفت و در یک بازی خوب و برتر موفق شد با نتیجه 2 بر 2 گسترش فولاد تبریز را متوقف کند.

شاهین که کماکان با مشکلات مالی و مدیریتی در رأس باشگاه دست و پنجه نرم می‌کند به دلیل اینکه تعدادی از بازیکنانش از این تیم قهر کرده‌اند، تنها با 12 بازیکن به مصاف تیم گسترش فولاد رفت و یک بازیکن ذخیره داشت، اما بازیکنان این تیم با تلاش و غیرت همیشگی خود موفق شدند یک امتیاز ارزشمند در بوشهر کسب کنند.

شاهین در حالی امروز موفق به کسب این یک امتیاز شد که هواداران شاهین با شعارهای خود خواستار حمایت مسئولان از این تیم شدند.

در نیمه نخست بازی حمیدرضا سلیمانی تنها بازیکن با تجربه شاهین در دقیقه 14 با یک ضربه دقیق در محوطه جریمه گسترش فولاد گل اول را وارد دروازه حریف کرد، اما دقایقی از این گل نگذشته بود که محسن دلیر بازیکن گسترش فولاد در محوطه جریمه از کم تجربگی بازیکنان شاهین استفاده کرد و با یک ضربه برگردان گل مساوی را وارد دروازه شاهین کرد.

در نیمه دوم بازیکنان جوان شاهین بر حملات خود افزودند و بارها موقعیت گلزنی پیدا کردند تا اینکه در دقیقه 79 روی حرکت زیبای مشایخ عباس برزن موفق شد در دقیقه 79 گل دوم شاهین را به ثمر برساند.

در ادامه بازی کم تجربگی شاهینی‌ها موجب شد بازیکنان فولاد خود را به محوطه جریمه شاهین نزدیک کنند و در یک حمله، امید نظامی‌پور در دقیقه 87 روی اشتباه مدافعان شاهین گل تساوی را وارد دروازه شاهین کرد.

شاهین در این دیدار تیم دست و پا بسته مقابل صدرنشین لیگ نبود و میهمانان تبریزی با تجربه بالای خود موفق شدند یک امتیاز را از شاهین بگیرند.

آخرین ضربه بازی را میلاد صارمی به تیر دروازه گسترش فولاد زد تا در واپسین ثانیه‌های این بازی آه از نهاد هواداران و بازیکنان شاهین بر بیاید.

انتهای پیام/66006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول