اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

اوقاف رودسر در پیگیری حق موقوفات جدی برخورد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر گفت: اوقاف رودسر باید در پیگیری حق موقوفات جدی و بدون ملاحظه برخورد کند.

اوقاف رودسر در پیگیری حق موقوفات جدی برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده در نماز جمعه این شهر با تسلیت فرا رسیدت ایام شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید پیامبر اسلام بهترین و جامع‌ترین الگو در تمام عرصه‌هاست.

وی به فرمایش‌های پیامبر (ص) درباره مساوات بین مردم اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) فرمودند تمام مردم به طور مساوی از کرامت انسانی برخوردار هستند و تمایزهای مادی هیچ ارزشی ندارد و مردم مانند دندانه‌های شانه هستند که با هم برابرند.

خطیب جمعه رودسر در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی و فداییان اسلام، به انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به امامت جمعه تهران از طرف امام راحل اشاره کرد و افزود: خطبه‌های و بیانات روشنگر و قاطعانه ایشان همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و به مردم آگاهی و بصیرت داده است.

وی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم به مناسبت 19 دی، خاطرنشان کرد: دقت در سخنان و فرمایش‌های رهبری موجب درک بهتر مسایل پیچیده سیاسی روز می‌شود.

تقی‌زاده تلاش دشمن برای برگزار نشدن انتخابات، کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه انتخابات و... را محور فرمایش‌های رهبری ذکر کرد.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات آزادانه ایران، تصریح کرد: ایشان فرمودند «هی نگویید انتخابات باید آزادانه باشد، خوب معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، ما از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 30 انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است، در کدام کشور دیگر انتخابات از آنچه که در ایران می‌گذرد آزادتر است و...».

امام جمعه رودسر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف، از مسئولان این شهرستان به ویژه دستگاه قضایی خواست تا به اوقاف برای استیفای حقوق موقوفات کمک کنند.

وی یادآور شد: اوقاف باید در پیگیری حق موقوفات جدی و بدون ملاحظه عمل کند.

انتهای پیام/84001/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول