اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین:

فعالیت‌های باشگاه کاسپین گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین از راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی در باشگاه فرهنگی و ورزشی کاسپین خبر داد.

فعالیت‌های باشگاه کاسپین گسترش می‌یابد

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون تأسیس و راه‌اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی کاسپین قزوین در سال 91 اظهار داشت: باشگاه کاسپین قزوین در ابتدای سال جاری در راستای اصل مهم توسعه ورزشی و کمک به پیشرفت ورزشی در استان قزوین با نظر استاندار قزوین، معاونان و مدیران کل ستادی در مجموعه استانداری، مدیرکل امور ورزش و جوانان استان و پس از برگزاری نشست‌های مختلف طرح تشکیل این باشگاه مورد بحث و در نهایت نتیجه‌گیری قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی کاسپین قزوین با بیان اینکه توجه به ارتقای سلامت و نیز ایجاد نشاط و شور از وظایف شهرداری‌های مختلف است، افزود: باشگاه کاسپین با توجه به ظرفیت‌های شهرداری‌ها از ابتدای سال جاری فعالیت خویش را به طور رسمی آغاز کرده است.

وی بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی، توسعه ورزش همگانی و ورزش پایه از جمله رویکرد‌ها و اهداف تشکیل باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی است که باید مورد عنایت و نگاه جدی‌تر مسئولان قرار گیرد.

طاهری با بیان اینکه باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری‌های استان قزوین (کاسپین) با مشارکت 11 شهرداری در حال فعالیت است، تصریح کرد: این باشگاه در حوزه فوتبال در لیگ دو کشور، در فوتسال بانوان در لیگ برتر و در رشته فوتبال نیز در بخش امید‌ها در مجموعه ورزش قهرمانی کشور فعالیت می‌کند.

طاهری ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود باشگاه کاسپین در رشته‌های مختلف در آینده‌ای نزدیک رشته‌هایی که توان قهرمانی و طرح در کشور داشته باشند به این باشگاه افزوده شده و این باشگاه توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/77005/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول