اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

کاسپین قزوین در وقت‌ اضافه شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در وقت‌ اضافه بازی شکست خورد.

کاسپین قزوین در وقت‌ اضافه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نهم این مسابقات بازیکنان تیم کاسپین قزوین در اهواز به مصاف تیم فولاد نوین این شهر رفتند که در پایان با یک گل بازی را به میزبان خود واگذار کردند‌.

بازیکنان کاسپین با این شکست ضمن پذیرفتن سومین شکست خود در این فصل از مسابقات با 10 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند‌.

شاگردان مجید رضایی اگر چه بازی‌‌های خود را در این فصل از مسابقات با نتایج خوبی مقابل رقیبان پشت سر گذاشتند اما در ادامه رفته‌رفته امتیازهای حساسی را مقابل رقیبان با بدشانسی از دست می‌دهند.

نکته قابل توجه تیم کاسپین این است که بازیکنان این تیم در هر سه دیداری که متحمل شکست شده‌اند خارج از خانه بازی کرده‌اند.

نخستین شکست تیم کاسپین در این فصل از مسابقات در هفته سوم رقم خورد به طوری که این تیم با نتیجه دو بر صفر بازی را  به این تیم تهرانی واگذار کرد، اگر چه به گفته رضایی سرمربی تیم کاسپین بدشانسی عامل این باخت بود‌.

شاگردان رضایی مقابل تیم گاز فجرجم در بوشهر اگر چه تا ثانیه‌های پایانی بازی توانستند حریف خود را متوقف کنند اما در یک غافلگیری با یک گل باز هم طعم تلخ شکست را چشیدند‌.

بازیکنان تیم کاسپین در دیدار روز گذشته خود نیز در اهواز در آخرین دقایق وقت‌های اضافه بازی با یک گل باز هم مغلوب حریف شدند تا به نوعی این فرضیه در اذهان شکل بگیرد که مشکل اصلی این تیم در بازی‌های خارج از خانه است.

گرچه تیم کاسپین قزوین تا این لحظه از رقابت‌ها پنج دیدار خود را خارج از خانه مقابل رقیبان برگزار کرده، اما نباید این را فراموش کرد که تیم کاسپین در دو دیدار دیگر خود توانسته است تیم‌های گاز و نفت گچساران و سایپا اردبیل را در خانه خودشان متوقف کند‌.

تیم کاسپین قزوین در چهار دیداری که در خانه به مصاف رقیبان رفته نیز دو پیروزی پرگل مقابل تیم‌های دارتاک لرستان و دریای محمودآباد مازنداران  و دو تساوی برابر تیم‌های چوکای تالش و صنعت‌ ساری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

به هر حال تیم کاسپین قزوین در هفته دهم این رقابت‌ها باز هم در خارج از خانه به میدان می‌رود

و این‌بار تیم شهرداری لنگرود میزبان این تیم خواهد بود‌.

باید منتظر ماند و دید که کادر فنی تیم کاسپین با توجه به شکست‌های دقایق پایانی خود مقابل رقیبان در هفته‌های گذشته این‌بار می‌‌توانند طلسم ناکامی‌های خود را بشکنند، آفاقی که باید تا سی‌ام آبان‌ماه منتظر آن باشیم‌.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول