اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال قزوین:

کاسپین قزوین امروز به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین از دیدار تیم کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

کاسپین قزوین امروز به میدان می‌رود

اکبر سکاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید رجایی قزوین به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می‌رود.

وی افزود: تیم فوتبال کاسپین قزوین که در حال حاضر سه پیروزی، پنج تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

سکاکی بیان داشت: تیم فوتبال کاسپین قزوین که آخرین دیدار خود در رقابت‌های نیم فصل نخست باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشته است بسیار امیدوار است تا با شکست تیم گچسارانی بتواند به اوضاع خود در جدول سر و سامان ببخشد و خود را تا میانه‌های جدول بالا بکشد.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد و گفت: تیم فوتبال کاسپین قزوین که در دیدار رفت خود موفق شده تیم نفت و گاز را در گچساران با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف کند بسیار امیدوار است که در بازی برگشت خود هم مقابل میهمان خود به برتری دست پیدا کند.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال کاسپین قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند گرچه در نیم فصل نتوانسته است انتظارات را برآورده کند، اما امیدوار است در آغاز نیم فصل دوم رفته، رفته بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

این مسئول تصریح کرد: تیم کاسپین با جذب دو بازیکن جدیدی که در نیم فصل دوم لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور به ترکیب تیم خود اضافه کرده بسیار امیدوار است تا مقابل رقیبان با آمادگی کامل‌تری به میدان برود.

سکاکی متذکر شد: تیم فوتبال کاسپین قزوین اگر می‌خواهد در ادامه مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج خوب و درخشانی را کسب کند، باید در بازی‌های آتی مقابل رقیبان فقط به کسب سه امتیاز این دیدارها فکر بکند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین اذعان داشت: روند نتایج تیم فوتبال کاسپین قزوین در چند دیدار پایانی نیم فصل رقابت‌ها لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور حکایت از آن دارد که شاگردان مجید رضایی در دیدارهای باقیمانده بتوانند بازی‌های بهتری را مقابل رقیبان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول