اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال قزوین:

تیم کاسپین فردا در قزوین به مصاف گیتی‌پسند می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین از رویارویی تیم فوتبال کاسپین قزوین مقابل گیتی‌پسند اصفهان خبر داد.

تیم کاسپین فردا در قزوین به مصاف گیتی‌پسند می‌رود

اکبر سکاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این دیدار در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر فردا در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیل غلامی به عنوان داور وسط این دیدار را قضاوت می‌کند، بیان کرد: قاسم بهاری و مرتضی کاظمیان نیز به عنوان کمک، غلامی را در این دیدار یاری می‌کنند.

سکاکی ادامه داد: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال رحمت وهابی نیز به عنوان داور چهارم این مسابقه معرفی شده است.

دبیر هئیت فوتبال استان قزوین با اشاره به اینکه تیم کاسپین در دو دیدار اخیر خود در خارج از خانه مقابل رقیبان تن به شکست داده، افزود: بازیکنان تیم کاسپین در دیدار مقابل گیتی‌پسند اصفهان مصمم هستند تا با پیروزی در این بازی به روند ناکامی‌های خود در بازی‌های اخیرشان پایان دهند.

وی عنوان کرد: شاگردان مجید رضایی اگر بتوانند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند می‌توانند با توجه به امتیازهای نزدیک تیم‌ها چند پله در جدول صعود کنند.

وی با بیان اینکه آمار بازی‌های تیم کاسپین در این فصل از رقابت‌ها نشان داده که در خانه مقابل رقیبان عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته، گفت: اگر روند بازی بازیکنان تیم کاسپین به مانند بازی‌های قبل دنبال شود، سه امتیاز این دیدار دور از دسترس نخواهد بود.

سکاکی سطح کیفی تمرینات تیم فوتبال کاسپین قزوین را مناسب دانست و اظهار امیدواری کرد: در این بازی روی تماشاگران حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و امیدوار هستیم با حمایت آنان بتوانیم تیم گیتی‌پسند اصفهان را در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با شکست بدرقه کنیم.

دبیر هئیت فوتبال استان قزوین اضافه کرد: تیم کاسپین قزوین هم‌اکنون با کسب 10 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است.

رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور با حضور 27 تیم در دو گروه 13 و 14 تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول