اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال

کاسپین قزوین به مصاف فروغ کویر می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال کاسپین قزوین از ساعت 16 امروز در سالن شهید بابایی قزوین میزبان تیم فروغ کویر کرمان خواهد بود.

کاسپین قزوین به مصاف فروغ کویر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم هندبال کاسپین قزوین در حال حاضر با چهار امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

تیم هندبال کاسپین قزوین که در آخرین روزهای آغاز لیگ با انصراف یکی از تیم‌های لیگ برتری و با موافقت فدراسیون جواز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست آورد، این روزها با شکست‌های متوالی خود حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد.

مسئولان تیم هندبال کاسپین قزوین در همان روزهای نخست لیگ و در بازی مقابل تیم‌های فولاد ماهان اصفهان و ثامن‌الحجج مشهد با توجه به اینکه با نتیجه‌ای سنگین شکست خوردند، تصمیم گرفتند که چند بازیکن خوب و حرفه‌ای لیگ برتری را به خدمت بگیرند.

همین امر بهانه‌ای شد تا مسئولان تیم هندبال کاسپین قزوین در اقدامی که قاسم کاظمی سرمربی این تیم آن را سیاستی نادرست می‌خواند اقدام به جذب شش بازیکن لیگ برتری کنند.

اما آنچه که از نظر کاظمی سیاست غلط و اشتباه خوانده شده در این است که بازیکنان جذب شده در سال‌های گذشته حداقل نزدیک به 50 میلیون تومان با تیم‌های لیگ برتری قرارداد داشته‌اند و کامل در اختیار تیم خود بودند.

این در حالی است که مجموعه تیم هندبال کاسپین قزوین با توجه به مشکلات مالی زیاد به این بازیکنان قراردادی کم‌تر از 12 میلیون تومان پرداخت کرده که همین امر موجب شده بازیکنان شرط‌هایی را برای بازی در این تیم داشته باشند که یکی از این شروط‌ این بوده که بازیکنان فقط در یک جلسه تمرینی قبل از هر دیدار در تمرینات حضور داشته باشند.

نکته تأمل برانگیز این مسئله آنجا است که مسئولان ورزش استان قزوین که سودای تیم‌های لیگ برتری را در سر دارند و به خوبی می‌دانند که بودن تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌تواند به روند رو به رشد ورزش این استان کمک شایانی بکند این روزها عملاً فریادهای مسئولان تیم کاسپین قزوین را که از مشکلات مالی شدید رنج می‌برند، نمی‌شنوند.

گرچه مسئولان تیم هندبال کاسپین قزوین بر این اعتقاد هستند که تیم هندبال کاسپین در لیگ برتر ماندنی می‌شود، اما نتایج هفت دیدار گذشته این تیم حکایت از آن دارد که این تیم در بازی‌های گذشته خود تنها چهار امتیاز را به ثبت رسانده و در مکان 9 جدول 10 تیمی این رقابت‌ها جا خوش کرده است، به هر حال امیدوار هستیم تیم هندبال کاسپین در ادامه بازی‌های خود روند موفقیت‌آمیزی را داشته باشد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول