اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

تیم هندبال کاسپین قزوین نخستین پیروزی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کاسپین قزوین با پیروزی مقابل تیم شهرداری ارومیه نخستین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور کسب کرد.

تیم هندبال کاسپین قزوین نخستین پیروزی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم کاسپین قزوین در سالن شهید رجایی قزوین میزبان تیم شهرداری ارومیه بود که در پایان موفق شد با نتیجه 29 بر 27 این تیم را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار که در حضور نزدیک به یک‌صد تماشاگر قزوینی برگزار شد، ایرج حبیبی و اکبر خاکپور کار قضاوت را بر عهده داشتند و اکبر کاتبی هم ناظر این بازی از سوی فدراسیون هندبال بود.

در این بازی شاگردان قاسم کاظمی که از چهار دیدار گذشته خود دو تساوی و دو شکست را در کارنامه ثبت کرده بودند، می‌دانستند که با توجه به امتیاز میزبانی چاره‌ای جز شکست تیم شهرداری ارومیه ندارند.

گرچه در همان دقایق نخست این دیدار شاگردان کاظمی با پنج گل از حریف ارومیه‌ای خود عقب افتادند، اما در ادامه رفته رفته بازیکنان تیم کاسپین قزوین به خود آمدند تا اختلاف نتیجه در پایان نیمه اول به یک گل به سود شهرداری ارومیه خاتمه یابد.

بازیکنان تیم کاسپین قزوین در نیمه دوم با تشویق تماشاگران قزوینی و حمایت بی چون و چرای آنها بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده در بیشتر دقایق بازی با یک گل از حریف خود پیش افتادند.

در دقایق پایانی این دیدار بازی با نتیجه تساوی 27 بر 27 دنبال می‌شد، این شاگردان کاظمی در تیم کاسپین قزوین بودند که در یک ضدحمله موفق شدند دروازه تیم شهرداری ارومیه را باز کنند تا تماشاگران غرق در شادی شوند.

با زدن این گل و در فاصله بیست ثانیه به پایان این دیدار بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در موقعیتی تک به تک  توپ را به پاهای دروازبان تیم کاسپین قزوین زدند تا آخرین فرصت تیم شهرداری ارومیه برای تساوی در این دیدار از دست برود.

تیم هندبال کاسپین قزوین با این پیروزی دو امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد تا با کسب 4 امتیاز از یک برد، دو باخت و دو تساوی در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول